Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ENDELIG!!!

Har sett fram til sesongens omgang med 71 gr.nord.:)

Har lest at det blir litt annerledes nå enn i de forrige omgangene,blir visst litt twist and turns...Spennende.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg...

Tenk å legge foreldremøte på samme dagen som det begynner da???!!!!! :roll:

Hehe.... Godt vi har video :kul:

Skrevet

Gleder meg jeg også! Det eneste reality-programmet jeg ser på. Skal benke meg foran TV'en med snop og brus og ta livet med ro. :hoppe:

Skrevet

Henger meg på her... :vinke:

Hadde egentlig tenkt å ikke følge med,men...Det er nå høst og deilig å krølle seg inni pleddet foran TVn - og ha en kopp kakao klar!

Skrevet

Tenk å legge foreldremøte på samme dagen som det begynner da???!!!!! :roll:

Skandale :ler: .

Synes det foreløpig er helt likt sånn det har vært før jeg da, men morsomt er det jo likevel. De nye vendingene kommer sikkert etterhvert.

Skrevet

Ja, det var det. Spennende program. Skjønte at Therese skulle gå ut allerede ganske tidlig. Ingen vil ha med en sinke. Litt pussig forresten, men jeg synes det er de fra vestlandet som går ut først i de fleste realityprogrammer.

Skrevet

Kjenner også en av deltakerne. Men tror neppe jeg orker å se på likevel :)

Hilsen Ella

Skrevet

Det var gøy :) Dumt at Therese måtte gå ut, hun virket hyggelig.

Ellers så likte jeg Gunhild og Loon (spesielt navn..). Likte ikke han som vant frikortet så godt.

Skrevet

Nei,han virket litt spesiell...Litt ung og dum liksom. Men skal ikke dømme dem for tidlig,har jo bare sett en episode.:)

Skrevet

Ellers så likte jeg Gunhild og Loon (spesielt navn..). Likte ikke han som vant frikortet så godt.

Det var jo Loon som vant, frikortet..?

(Han heter Christian, Loon er kallenavnet hans )

Skrevet

Var det ikke Joakim som vant frikortet da? Tror Loon kom på andre plass...

Skrevet
]

Det var jo Loon som vant, frikortet..?

(Han heter Christian, Loon er kallenavnet hans )

Nei, det var ikke Loon.

Skrevet

Var det ikke Christian og Joakim i finalen da,frikortfinalen altså. Loon var vel han som ikke ville sitte i de amrikanerbilene de hadde fått som skyss, han var redd kameratene ville se på... :roll:

Skrevet

Loon heter kanskje også Christian, men han var ikke finalen.

Skrevet

Loon var en morsom fyr. Spent på om jeg klarer å se ham morsom gjennom hele programmet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...