Gå til innhold

Bordpynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har problemer med å velge bordpynt. Vi skal ha hesteskobord. I brudebuketten skal jeg ha callaliljer, og vil gjerne at det skal gå igjen på bordet. Noen hvite og noen lilla.

Vi tenkte tidlig å ha høye slanke vaser med en par høye callaliljer i noe sånn:

https://www.pinterest.com/pin/48061921000365397/

Eller oppsatser som denne, som kanskje passer bedre på hestekobord?

http://vera-wang-wedding1117.blogspot.no/2012/04/buffet-centerpiece-i-love-curly-willow.html (oppsatsen midt på siden, skroll litt ned)

Har og lyst på en litt større som står forran oss på hesteskoen og som brer seg litt uttover bordet og ned over bordkanten. Vaser med mange blomster i er pent, men disse koster jo litt også, evt bruke både calla og andre lijer for å få større volum.

Tidligere hadde jeg lyst å gjøre det selv, men nå vurderer jeg bare å bestille de ferdige siden jeg absolutt ikke har peiling. Ber om råd fra noen som har mer peiling enn meg. :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lily-Wedding-Centerpiece-Inspiration3.jp

Bilder fra andre linken, som vistnok ikke virket...

• Liker 1
Skrevet

Har ikke annet å bidra med enn at jeg syns den siste oppsatsen var penest. :)

Selv ønsker jeg ikke å ha så veldig høy pynt, men det er fordi jeg ikke vil at pynten skal virke forstyrrende for gjestenes samtaler etc. :fnise:   

Skrevet

Har ikke annet å bidra med enn at jeg syns den siste oppsatsen var penest. :)

Selv ønsker jeg ikke å ha så veldig høy pynt, men det er fordi jeg ikke vil at pynten skal virke forstyrrende for gjestenes samtaler etc. :fnise:   

Ja det er sant! Litt dumt om gjesene må sitte å kikke over eller rundt blomstene :)

Skrevet

Synes også den siste var finest. Veldig fin! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Les om temaet borddekking. Man bruker ikke høye vaser og oppsatser på bordet.

Gjestene skal kunne se hverandre,og da ikke bare hodet.

Det er bare forstyrrende

Anonymous poster hash: 8a3ab...b99

AnonymBruker
Skrevet

Ååå, gratulerer med bryllup! Enig med de andre. Siste er virkelig nydelig! Har sett på samme pynt til bord. Ah, liljer <3 Håper dere får en nydelig dag!!

Anonymous poster hash: a8b38...09f

Skrevet

Ååå, gratulerer med bryllup! Enig med de andre. Siste er virkelig nydelig! Har sett på samme pynt til bord. Ah, liljer <3 Håper dere får en nydelig dag!!

Anonymous poster hash: a8b38...09f

Så bra :) takk for svar var redd folk synte det var en kjedelig oppsats :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...