Gå til innhold

Hva er dette som jeg fant under oppvaskmaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hjelp! Fant dette under oppvaskmaskinen i leiligheten jeg skal leie. Hva er det?

post-86997-72616_thumb.jpg

post-86997-19072_thumb.jpg

Endret av Teppefrøken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp, kanskje?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en type sopp.

Anonymous poster hash: 52110...75b
  • Liker 2
Gjest imperio
Skrevet

ligner på en sopp ja. Først så tenkte jeg på snegler  :fnise:  Men er nok sopp. 

AnonymBruker
Skrevet

ÆRH! Hva i all verden?  :sjokkert: Lukter det noe?

Anonymous poster hash: e8cc7...388
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ectoplasma etter et spøkelse.

Anonymous poster hash: ededd...e70
  • Liker 1
Skrevet

Æsj...

Skrevet

jonstewart.gif

2nd that :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser veldig ut som en sopp, ja. Faktisk synes jeg det likner på en type som vanligvis vokser i skogen.

Tror ikke jeg hadde hatt veldig lyst til å leie denne leiligheten, innemiljøet kan umulig være spesielt sunt når det vokser skogsopp på kjøkkenet. 

Anonymous poster hash: b19ce...9eb
  • Liker 9
Skrevet

Uæææ! :sjokkert:

Det ligner jo nesten på traktkantareller...

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Ser ut som noe som er i ferd med å vokse seg opp fra gulvet, noe som ikke hører hjemme på denne planeten. Vet du hvem eller hva som er naboen din under deg?  :sjokkert:

Er nok en type sopp, men jeg aldri sett noe slikt inne noe sted. 

Skrevet

Sopp ja. Kanskje du kan bruke den i noe mat?

• Liker 6
Gjest gjestvest
Skrevet

Omg. Den ser ut som den har flere hoder og sugemunn. Jeg hadde ikke klart å sove med den i leiligheten. Jeg hadde måttet kaste med engangshanske på og grillklype, skrapt under der den var, vasket grundig. Og så ha noen her et par netter til jeg fikk sove.   :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det der er en type hussopp. Sannsynlig vis ikke helseskadelig, men ikke godt for huset. Når den vokser frem under kjøkkenbenken i tilknytning til vannrør/vaskemaskinslanger? Så kan der være en hel "eventyrskog" av sopp under parketten/gulvet.

Gammelt trehus, vil jeg tro?

Må du bo der eller kan du finne et annet sted?

Anonymous poster hash: 14646...2eb

AnonymBruker
Skrevet

Åhhh, jeg hadde en sånn i dusjen der jeg leide. En rar sopp, uspiselig. Så ikke finn på å ha den i soppstuingen. Men den kommer pga fukt, så jeg ville ikke ha leid der.

Anonymous poster hash: 7ef3e...b88
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åhhh, jeg hadde en sånn i dusjen der jeg leide. En rar sopp, uspiselig. Så ikke finn på å ha den i soppstuingen. Men den kommer pga fukt, så jeg ville ikke ha leid der. Anonymous poster hash: 7ef3e...b88

Vi hadde lignende sopp i en bod med store vannskader. Måtte sanere hele boden og alt innhold.

Anonymous poster hash: 52110...75b

Skrevet

Jeezez! Ikke inngå leieavtale. Har du allerede gjort det, bør du heve kontrakten umiddelbart. Den huseieren har et seriøst problem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...