Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!

Jeg lurer ganske enkelt på hva dere tror passer meg best av disse to stylingproduktene:

Jeg har ganske langt, fint hår. Hvis du har prøvd noen av disse vil jeg gjerne vite hva du syntes. :)

Linkene er fjernet fordi du sto innlogget der. Hege (admin) :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må logge ut av siden før du linker... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva..? :klø:

Linkene funker fint her.

Skrevet

Funker for meg også...

Jeg har brukt Superstar og er kjempefornøyd. Jeg har litt fall i håret og ganske tykt hår, men tynne hårstrå, så det floker lett og blir vanligvis fort flatt.

Skrevet
Jeg har brukt Superstar og er kjempefornøyd. Jeg har litt fall i håret og ganske tykt hår' date=' men tynne hårstrå, så det floker lett og blir vanligvis fort flatt.[/quote']

Jeg gikk til innkjøp av Superstar for en stund tilbake, og etter å ha brukt den en del ganger føler jeg rett og slett, ingen effekt! Er klar over at den kun funker i forbindelse med vått hår, og føner. Likevel, ser jeg ikke tegn til forbedring.

Hvordan bruker dere egentlig å føne håret når dere anvender dette produkter- er det noen spesielle "teknikker"?

Skrevet

Jeg bruker Smalltalk (skal gi volum og style litt) og After-party (for å gi shine osv), begge bruker jeg til å få ned brusehår og i tuppene for å definere de litt. De lukter nydelig, men effekten varer ikke lenge, må påføre flere ganger iløpet av dagen.

Skrevet

Hvordan bruker dere egentlig å føne håret når dere anvender dette produkter- er det noen spesielle "teknikker"?

Faktiosk bruker jeg ofte Superstar uten å føne også - og selv da syns jeg det er effekt...

Jeg fordeler i hendene og knar inn i håret nærmest hodebunnen (mens det er fuktig og nyvasket såklart) og deretter litt utover i håret - føner alltid med diffuser og lar mesteparten tørke av seg selv...

Ikke noe muffens med det.. Kanskje den bare ikke funker på deg?

Skrevet

Liker ikke Tigi produkter, for de gir meg sår i hodebunnen. Liker best Sebastian prdukter, men LF har ikke disse :grine:

Skrevet
Kanskje den bare ikke funker på deg?

Hmm... kanskje ikke. Har muligens noe med at jeg har veldig fint og glatt hår, og det skal derfor litt til for å puffe det opp. Skal gå tilbake til frisøren med den igjen, jeg- fordi når jeg kjøpte produktet sa hun at dersom jeg ikke var fornøyd måtte jeg bare komme innom. :)

Skrevet
Liker best Sebastian prdukter, men LF har ikke disse  :grine:

*skriver under på den*

Allikevel har jeg akkurat bestilt hårspray fra TIGI, for favoritten fra Sebastian koster 300kr, og jeg gidder ikke bestille fra USA for bare småbeløp.

Skrevet

Tigi Hårsprayen er god! Hvertfall på mitt hår! Ting sitter der det skal, uten at det blir klissete. Og så liker jeg lukta,.....(Må bestille meg ny jeg også,..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...