blomst12 Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Hei. (Mange tanker i dag, så må poste et innlegg til) Jenta mi begynner i barnehagen i slutten av august, da er hun nesten 14 mnd. Jeg går ut i permisjon ca. 1 oktober, med termin med nummer to 24 oktober. Jeg lurer da på om det egentlig er "greit" at jeg sender henne i barnehagen når jeg likevel er hjemme? Jeg er i super form nå, men er jo enda noen uker til så formen kan jo enda forandre seg betraktelig. Ser for meg og at det kan bli dumt og ta henne ut av barnehagen når hun nettopp har begynt. Tenker det er greit og ha korte dager i bhg hvertfall, men det tenker jeg hele det første året siden jeg likevel går hjemme med lillesøster. Er det egoistisk av meg og faktisk ville ha de tre (sist ble det for øvrig bare to da jeg fødte ei uke før) siste ukene for meg selv og bare slappe av? Endret 23. juli 2015 av blomst12
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Jeg ser for det første ikke på det som egoistisk. For det andre tror jeg du har rett i at det er dumt å ta henne ut av barnehagen når hun nettopp har begynt. Det er langt bedre at hun får den tiden på å venne seg til barnehagen som et trygt sted når det snart blir store endringer på hjemmebane. Jeg støtter i hvertfall dine tanker og planer fullt ut - lykke til fremover Anonymous poster hash: 908e3...aab 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Det gjorde jeg uten å tenke over det en gang. Jeg trengte timene på dagen til å sove før hun kom hjem fra barnehagen. Jeg har også to tette. Anonymous poster hash: fdb09...eec
Aomame Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Jeg hadde nok brukt de ukene til å forberede meg og hvile skulle jeg fått to så tette. Du kommer til å ha nok å gjøre når minstemann kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå