Gå til innhold

Trenger å leie leilighet til maks 5000

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i en vanskelig økonomisk situasjon, bor for tiden i kollektiv, men vil flytte for meg selv. Jeg ser etter et billig sted å bo i tønsberg helst ikke mye over 5000 med alt inkl, vet det kan virke urealistisk men om noen har noen tips tar jeg gjerne imot :) skal prøve å spare opp til depositum :)

Anonymous poster hash: 7e954...437

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok finne deg i det og håpe på bedre tider. 5000kr i egen leilighet, hvor alt skal være inkludert er ran. Folk driver ikke akkurat med veldedighet på fremmede.

Anonymous poster hash: 634d6...cca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i en vanskelig økonomisk situasjon, bor for tiden i kollektiv, men vil flytte for meg selv. Jeg ser etter et billig sted å bo i tønsberg helst ikke mye over 5000 med alt inkl, vet det kan virke urealistisk men om noen har noen tips tar jeg gjerne imot :) skal prøve å spare opp til depositum :)

Anonymous poster hash: 7e954...437

Tror du banken min liker dette?

Anonymous poster hash: 29a33...bc4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler 5000kr for egen leilighet med alt inkludert i Oslo, så det er nok mulig, du må bare lete godt og kjenne markedet, samt kanskje ha noen kontakter :)

Anonymous poster hash: 450de...47c

• Liker 1
Skrevet

Du må nok et stykke utenfor byen for å få det hvis du ikke har familie eller venner som kan leie ut billigere.

Er du heldig får du en ettroms med hybelkomfyr utenfor byen til 5000,-...

Skrevet

Lykke til med det. Tror det blir omtrent umulig om du ikke kjenner noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...