SRC Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Hei! Er det noen her som har vært på Sephora i Chania? Jeg skal til Kreta for første gang i år, og har veldig lyst til å ta turen innom. Hadde blitt veldig glad om noen som har vært der kunne ha sagt noe om hvilke merker de har der! Har hørt at de har Too Faced. Om det stemmer, er det noen som har sett Chocolate Bar palettene der? Stor takk på forhånd om jeg får noen svar
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Var nettopp på Sephora i Barcelona. Der hadde de den. Anonymous poster hash: c6f7e...f6d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Da jeg var der i fjor hadde de i alle fall chocolate bar palette. Det står på de greske nettsidene hvilke merker de fører i Hellas, de hadde i alle fall Too faced, makeup forever og benefit der for ett år siden. Ellers var det ikke så mye som stakk seg ut liksom. http://www.sephora.gr/Brands/n.152.0.html Anonymous poster hash: 87a9e...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Da jeg var der i fjor hadde de i alle fall chocolate bar palette. Det står på de greske nettsidene hvilke merker de fører i Hellas, de hadde i alle fall Too faced, makeup forever og benefit der for ett år siden. Ellers var det ikke så mye som stakk seg ut liksom. http://www.sephora.gr/Brands/n.152.0.html Anonymous poster hash: 87a9e...dd7 Takk for svar Håper de har begge i år, har så lyst på dem, men er ikke så gira på tollavgift Anonymous poster hash: 7bbef...e83
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 ble anonym av en eller annen grunn... jaja Anonymous poster hash: 7bbef...e83
outkast Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Var der for et par år siden, de hadde i hvert fall en god del kjente merker som Urban Decay, Benefit, Bojouris og Too Faced. Husker de hadde en slags glasshylle hvor de hadde stilt ut ulike paletter, ta en titt der. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Var der for et par år siden, de hadde i hvert fall en god del kjente merker som Urban Decay, Benefit, Bojouris og Too Faced. Husker de hadde en slags glasshylle hvor de hadde stilt ut ulike paletter, ta en titt der. Urban decay har de ikke på Sephora på Kreta, UD føres ikke av de greske Sephora-butikkene. Anonymous poster hash: 87a9e...dd7
outkast Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 (endret) Urban decay har de ikke på Sephora på Kreta, UD føres ikke av de greske Sephora-butikkene. Anonymous poster hash: 87a9e...dd7 Jeg er helt sikker på at de hadde Urban Decay Naked Basics palettet der. Men nå er jo dette to år siden, så kanskje de har sluttet å føre det. Endret 31. juli 2015 av outkast
SRC Skrevet 1. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2015 Var der for et par år siden, de hadde i hvert fall en god del kjente merker som Urban Decay, Benefit, Bojouris og Too Faced. Husker de hadde en slags glasshylle hvor de hadde stilt ut ulike paletter, ta en titt der. Takk for svar! Skal sjekke det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå