AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #21 Skrevet 25. juli 2015 wergdthyjgu kujtgrfe qawsdjuyg kujhgerf awsretdh yresfdsgr awsethdryjungb mnbvfderfsd. Anonymous poster hash: d5e41...d2e
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #22 Skrevet 25. juli 2015 Jeg overnatter i Tyskland og så er jeg er borte puuufffhhh.... Til alle hatere. Jeg er ganske utrivelig. Men jeg er også bare en mann. Et kranglete vanlig menneske. Og på minst mest sårbare, rett før jeg drar dit igjen hvor alle skyter, så tenk deg om før du benytter deg av anonyme brukere.) Jeg drar dit hvor jeg vil. Og gjør det av fri vilje. Jeg har drukket opp minibaren. Og skal sove. Noen peser om jeg ikke burde skrive hva jeg gjør. Fordi jeg er i militæret. De har muligens gjort noen år ekstra og tror de er eksperter. Jeg har ti år bak meg. Og jeg gjør hva jeg vil. Og ingen sier noe i mot det det. For jeg møter når jeg skal. Og snakker i koder. Takk for meg Takk for deg. Vi møtes en vakker dag. Kyss.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #23 Skrevet 25. juli 2015 Takk for nok et innlegg med innsikt i din hverdag kjære soldat Lykke til videre på ferden! Anonymous poster hash: 61ed3...ebf 1
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #24 Skrevet 25. juli 2015 Anonymous poster hash: 61ed3...ebf Hvorfor gjør du deg dum av fri vilje? Er det så akseptert at kvinner er dumme? Ville en mann ha svart slik? (Nå får jeg tusen menn som hater meg, men skitt samme)
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #25 Skrevet 25. juli 2015 Det får være hva det er. Jeg skjønner det ikke. Da de som er smartere enn meg er kvinner. Alle to av dem. Nå legger jeg meg. Og god natt,
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #26 Skrevet 26. juli 2015 Hvorfor gjør du deg dum av fri vilje? Er det så akseptert at kvinner er dumme? Ville en mann ha svart slik? (Nå får jeg tusen menn som hater meg, men skitt samme) Hvorfor mener du at jeg gjør meg dum? Siden jeg stiller meg kritisk til at noen kjøper historien din så lett? Det gjør meg alt annet enn dum. Hva er det med det ene innlegget mitt, som kun viser et uttrykksikon, som skriker ut at jeg er kvinne? Jeg er for øvrig ikke det. Anonymous poster hash: 61ed3...ebf
Lanista1984 Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #27 Skrevet 26. juli 2015 Hvorfor mener du at jeg gjør meg dum? Siden jeg stiller meg kritisk til at noen kjøper historien din så lett? Det gjør meg alt annet enn dum. Hva er det med det ene innlegget mitt, som kun viser et uttrykksikon, som skriker ut at jeg er kvinne? Jeg er for øvrig ikke det. Anonymous poster hash: 61ed3...ebf Det er den gjennomgående forvirringen over at jeg ikke gir mening. En slags mobbekampanje. Hvis jeg var der jeg sier jeg er, så kan jeg ikke utrykke meg klarere. Det ville vært å gå for langt. Mulig du ikke er kvinne. Men det er ikke slik folk ville ha respondert andre steder. Eller mulig de ville, jeg vet ikke. Snøballen har begynt å rulle og jeg kan ikke vinne denne kampen. Uansett. Nå må jeg dusje. Take care. Ønsker alle det bare vel.
Gjest supernova_87 Skrevet 26. juli 2015 #28 Skrevet 26. juli 2015 Ha en fin dusj. Ønsker deg alt vel og!
Lanista1984 Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #29 Skrevet 26. juli 2015 Ha en fin dusj. Ønsker deg alt vel og! Dusjen gikk fint. Ble ren og lukter godt. Holder på å pakke sakene og venter på en taxi. Takk:)
Jolene Skrevet 26. juli 2015 #30 Skrevet 26. juli 2015 Anonymous poster hash: 61ed3...ebf Hva er problemet ditt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå