Lanista1984 Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg er så glad jeg slipper å si de ordene til en liten gutt. Eller jente. Å klappe de på hodet og dra opp sekken. Og se de følger deg via vinduet i det du drar opp garasjen. For å kjøre til Gardermoen. Nei, jeg slipper det. Jeg er på en base nå. Men veldig nær. Jeg er den eneste amerikanske her. Snart er det slutt på fjollete humor. Det er da jeg må våkne. Når jeg hopper ut 9.000 meter over bakken om natten. Jeg elsker det. Det får meg til å føle meg så human. Når vi har ligget stille i to timer og jeg ser ryggen på den vi jakter, føler jeg som om hjernen har fått bruspulver og jeg trekker av. Og jeg ser han dette som en sekk. Og jeg skoret i EM-finalen. Hjernen min, som er en av de smarte, gir meg signaler hele tiden. Men jeg går bare rett fremover. Det er det jeg har lært. Bare gå fremover - hjernen er din verste fiende. Vis den at du tør mer. Hjernen siller også spørsmål når jeg sover. Hva er rett og galt? Jeg tar en dusj. Slike spørsmål kan jeg først svare på når jeg er gammel. Nå er jeg ung. Og teamene trenger meg. Så snart drar jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg leste overskriften. Javel, hvor?på Coopen? REMA? Anonymous poster hash: f6504...6b0 1
Jolene Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Takk for nok et innlegg med innsikt i din hverdag kjære soldat Lykke til videre på ferden! 5
Jolene Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Så lenge en selv vet sannheten, betyr ikke andres oppfatning så mye. Det lever i hvertfall jeg etter 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Ta vare på deg selv der borte. Anonymous poster hash: 88388...ed0 1
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2015 Ta vare på deg selv der borte. Anonymous poster hash: 88388...ed0 Takk! Jeg skal ta vare på flere enn som så. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Denne tråden gir meg hodepine. Du vet at du har rett til profesjonell hjelp i norge, ikke sant? Om du ikke tjener nok penger i fantasi jobben din i Militæret, så kan store, skumle NAV hjelpe deg. Alt du trenger å gjøre er å dra til fastlegen, du kan selv bestemme hvem du ønsker å ha som lege, mann eller kvinne, ung eller gammel, ikke vær redd, du er i kontroll, og igjen, NAV kan hjelpe deg om monopol-pengene dine ikke er brukbare i den virkelige verden, også kan du gå dit, sett deg ned, åpne kjeften og si det du tenker på, også kommer det noen snille menn i hvite frakker og henter deg. Vips, så er du slik som alle oss andre. Du kan vell si at du har pensjonert deg fra jobben eller noe, jeg lover, jeg skal ikke si til noen hvor du egentlig var. Det blir vår lille hemmelighet. Simsalabim, må gud være med deg, Amen og halleluja. nå er denne meldingen kun synlig for deg og ingen andre. Ingen får vite hvorfor du forandret deg. Det går bra, stol på meg. Anonymous poster hash: 500d3...eef 1
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2015 Denne tråden gir meg hodepine. Du vet at du har rett til profesjonell hjelp i norge, ikke sant? Om du ikke tjener nok penger i fantasi jobben din i Militæret, så kan store, skumle NAV hjelpe deg. Alt du trenger å gjøre er å dra til fastlegen, du kan selv bestemme hvem du ønsker å ha som lege, mann eller kvinne, ung eller gammel, ikke vær redd, du er i kontroll, og igjen, NAV kan hjelpe deg om monopol-pengene dine ikke er brukbare i den virkelige verden, også kan du gå dit, sett deg ned, åpne kjeften og si det du tenker på, også kommer det noen snille menn i hvite frakker og henter deg. Vips, så er du slik som alle oss andre. Du kan vell si at du har pensjonert deg fra jobben eller noe, jeg lover, jeg skal ikke si til noen hvor du egentlig var. Det blir vår lille hemmelighet. Simsalabim, må gud være med deg, Amen og halleluja. nå er denne meldingen kun synlig for deg og ingen andre. Ingen får vite hvorfor du forandret deg. Det går bra, stol på meg. Anonymous poster hash: 500d3...eef Hahahha! Som jeg skulle ha skrevet det selv! Takk. Jeg trengte litt humor. Vet ikke hva du ville, men morsom er du! Altfor få er morsomme. Jeg vil ta det opp når jeg blir en del av FN-gjengen. Bare et par år, så er vi der.
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2015 Du er nå meg en skrulling, Lanista En heterofil skrulling, I may add.
Adara Skrevet 24. juli 2015 #12 Skrevet 24. juli 2015 En heterofil skrulling, I may add. Ja, det er viktig! Men du er i en league over meg dessverre.
WubWub Skrevet 24. juli 2015 #13 Skrevet 24. juli 2015 du tåler ikke alkohol. vurdert drikke litt sjeldnere ? noe sier ikke jeg det her for å være stygg men husker du har sagt at du drikker mye og ofte, stort sett de gangene du poster på kg. finnes bedre måte å takle livets harde realiteter enn å drukne de med gift. problemene går ikke bort av den grunn, de blir bare større.
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #14 Skrevet 24. juli 2015 du tåler ikke alkohol. vurdert drikke litt sjeldnere ? noe sier ikke jeg det her for å være stygg men husker du har sagt at du drikker mye og ofte, stort sett de gangene du poster på kg. finnes bedre måte å takle livets harde realiteter enn å drukne de med gift. problemene går ikke bort av den grunn, de blir bare større. Kan hende historien om militæret er sann? Jeg drikker når det passer meg. Akkurat nå hører jeg på RR på en app og pakker til i morgen. Takk for deg. Smarte ord som jeg vil ta med meg.
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2015 Ja, det er viktig! Men du er i en league over meg dessverre. Yeah, right.
WubWub Skrevet 24. juli 2015 #16 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Kan hende historien om militæret er sann? Jeg drikker når det passer meg. Akkurat nå hører jeg på RR på en app og pakker til i morgen. Takk for deg. Smarte ord som jeg vil ta med meg. kan hende at du har vært i militæret så pådratt deg post traumatisk stresssyndrom hvor alkohol blir brukt som medisin. men i militæret på utenlandske oppdrag slik som det ligger ann nå? næh det tror jeg ikke Endret 24. juli 2015 av WubWub
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #17 Skrevet 24. juli 2015 kan hende at du har vært i militæret så pådratt deg post traumatisk stresssyndrom hvor alkohol blir brukt som medisin. men i militæret på utenlandske oppdrag slik som det ligger ann nå? næh det tror jeg ikke Okay! Da kan jeg bare legge meg. Takk for viktig informasjon gjennom en til nå ukjent kanal. Da er jo ting bare helt flott! PS. Bjarte er morsom..
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #18 Skrevet 25. juli 2015 Beklager hvis jeg har såret noen. Det var ikke meningen. Det er snart på tide å klemme søstre og mor. Jeg drar til dem innen 30 minutter. Jeg vekker dem, sikkert. Så tar jeg flytoget. Nok om meg. Bort med meg. Kan hende jeg trenger noen form for hjelp. Men skal vi dra det så langt, tror jeg alle gjør det. Alt er pakket og jeg skrur av alle lysene. Og Pc'en. Takk. It's been a journey. Of some sort. Jeg beklager hvis jeg var en dust 1
Frk.K Skrevet 25. juli 2015 #20 Skrevet 25. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og svar til dette. Frk.K, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå