AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Hei! Har i det siste "følt meg gravid" da jeg har noen symptom på graviditet. Ikke nok med det så har jeg ikke fått mens heller. Men opp i alt så får jeg kun negative tester. Tok en clearblue test idag og kom "ikke gravid" her en dag hadde jeg såg uuuutrolig vondt nede ved "eggestokk-regionen" og videre mot nederste magedel. Tenkte da at dette kanskje kunne være dette "det gule legemet" forstatt vondt der nede, men ikke like vondt som den dagen deg var på det værste. Jeg har tidligere gått på p-piller men sluttet for en god del måneder siden, og har siden jeg sluttet fått regelmessig mens. Jeg har aldri tenkt over dato når jeg får mens men siden jeg ikke har fått det ennå tok jeg å sjekke det opp litt og i følge det jeg har funne ut så skal jeg i hovudsak ha mens nå mandag så var. Så nå vet jeg egentlig ikke hva jeg skal rette meg til.. Hva burde jeg gjøre så til felle? Skal jeg vente ett par dager å ta en ny test eller kan jeg konkludere med at jeg faktisk ikke er gravid? Anonymous poster hash: 2dbf5...7bf
Blondie1 Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Heisann. Akkurat det samme skjedde med meg. Var helt sikker på at jeg var gravid, følte jeg hadde flere av symptomene. Men jeg kjente også veldig etter da Og I tillegg var mensen forsinket flere dager, og den er aldri forsinket! Fikk heller ikke mensesmerter, noe jeg alltid også får. Tok flere tester og fikk bare negative. Fikk til slutt mensen da, så ikke gravid denne gangen. Mulig det same som har skjedd med deg nå. Men det finnes jo alltid unntak
LillaFrosk Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Dette kan jo gå begge veier. Du kan være gravid med sen hcg-produksjon, eller så kan det bare hende eggløsningen ikke gikk som den skal med en gang, og at derfor mensen forskyves. jeg ville fortsatt med test om noen dager, og frem til mensen evt skulle komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå