Gå til innhold

Får ikke scrollet med knappen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

På den bærbare har jeg touchpad og høyre og venstre "musetast" med en scrolleknapp i midten. Har funket bra det. Men så lastet jeg ned netscape, har jo hørt at den er bedre en IE og tenkte å prøve. Og så viser det seg at jeg ikke får brukt scrolleknappen i Netscape. Er det noe jeg kan gå inn og endre av innstillinger eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var altså jeg som skrev det over... Vant til IE og alltid innlogget :oops:

Skrevet

Hvem i all verden har sagt at Netscape er bedre enn IE? Mozilla - ja. Firefox - ja. Begge disse er bygget på Netscape, men så vidt jeg vet er NS nå en skikkelig sinke. Opera er også et bra alternativ til IE.

Men jeg vet ikke helt hva du må gjøre for å få til scrolling. Vanlig hjulmus funker med Firefox i hvertfall. Mulig du bør prøve det i stedet.

Catzy

Skrevet

Jeg prøvde å bytte nettleser jeg og, til opera, men scrollen på den bærbare funket ikke. prøver med jevne mellomrom, men den vil bare ikke. derfor så har jeg holdt meg til IE.

Skrevet

Da holder jeg meg til IE jeg også. Liker å bruke den scrolleknappen, kjedelig å hele tiden måtte bortom den pilen ned i høyre hjørne... I hvert fall så lenge jeg må opp til venstre stadig vekk for å gå tilbake...

Takk for svar.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...