lillema Skrevet 7. juli 2002 #1 Del Skrevet 7. juli 2002 Hei! Det er endel her inne som har slått (eller skal vi si, hele tiden slår...) et slag for olivenolje og alt den kan brukes til... Kan vi ikke samle alt på ett sted så det går an å få en oversikt over alt denne vidunderoljen kan brukes til.... Begynner med: hårkur, matolje og nei der kom ikke jeg lengre.... Hjelp meg videre da! Klem fra Lillema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 7. juli 2002 #2 Del Skrevet 7. juli 2002 Til å fjerne sminke..... Det har jeg gjrot et par ganger når jeg ikke har husket å kjøpe baby olje får å få vekk sminken etter en by tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 7. juli 2002 #3 Del Skrevet 7. juli 2002 Oi, trudde den bare ble brukt til mat jeg! Der ser du hvor mye jeg vet ........ Kunne godt tenke meg å bruke den som hårkur, mister så mye hår med "vanlige" hårkurer (ikke hjelper de det spøkk heller). Men hvor lenge skal den sitte i da? Og hvor vanskelig/lett er den og vaske ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 7. juli 2002 #4 Del Skrevet 7. juli 2002 til tørre negler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 8. juli 2002 #5 Del Skrevet 8. juli 2002 Den er veldig bra til intimbarbering.... Lukker ikke porene slik babyolje kan gjøre, og for meg som fort får røde prikker, så er dette et ypperlig alternativ!! Som hårkur er det lurt å ha den i så lenge som mulig.... Og viktig er det å ta shampo i tørt hår før den skal skylles ut!! Hvis ikke så blir håret fett.... :o Har hørt at oliven generelt sett er kjempebra for huden....!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #6 Del Skrevet 8. juli 2002 den kan brukes mot tørre hender! smør deg godt inn (på kroppen også hvis du vil) la det virke i 15-30 min skyll av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 8. juli 2002 #7 Del Skrevet 8. juli 2002 Du kan blande olivenolje og sukker som en peeling for hender eller føtter!! Dette er en kjempe fin "kur". Ellers bruker jeg olivenolje til barbering, og som fuktighets kur til beina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 11. juli 2002 #8 Del Skrevet 11. juli 2002 Oi oi oi! Nå blir det nok et home-spa på Sandy!! Men det derre hårgreiene hørtes jo bare ut som DET prosjektet det da... Blæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå