AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Noen som vet?Anonymous poster hash: 2e402...955
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Alt kan sies opp, men har du bindingstid må du betale ganske mye for å bryte bindingstiden. Da svarer det seg ikke å bryte. Opprett bruker på netcom.no på mobilnummeret så står prisen inne på sidene for å bryte bindingstid, du kan og bytte abonnement selv inn på mine sider. Anonymous poster hash: 4ea34...474
penny_ Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Er ikke det to forskjellige abonnement? Mobil og mobilt bredbånd? Ring kundeservice eller skriv til dem på chatten.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Er ikke det to forskjellige abonnement? Mobil og mobilt bredbånd? Ring kundeservice eller skriv til dem på chatten. Er der binding så er der binding, brytes den så er det samme sak enten det mobiltelefon eller mobilt bredbånd. Begge deler kan administreres på mine sider. Anonymous poster hash: 4ea34...474
penny_ Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Er der binding så er der binding, brytes den så er det samme sak enten det mobiltelefon eller mobilt bredbånd. Begge deler kan administreres på mine sider.Anonymous poster hash: 4ea34...474 Du misforstår meg. Selvfølgelig vet jeg at dersom det er binding så får man bruddgebyr. Har ikke sagt noe om dette. TS spør om det er mulig å si opp det ene abonnementet og beholde det andre. Dersom det er to separate abonnement (som hun selv skriver) så er det mulig. TS spør ikke om bruddgebyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå