AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Er dette vanlig? I min slekt gjør vi ikke det, kunn ved litt store ting. Feks mine svigerforeldre sier gratulerer for alt vi kjøper, jeg hadde kjøpt en pakke servietter og stearinlys, de gratulerte meg med nye lys og servietter. Jeg trodde dem tulla. De gratulerte oss med ny vase, med nytt skap, nye tøfler jeg strikka selv, jeg hadde kjøpt meg strikk og hårspenner... gratulerer ... alt gratulerer de for. Mens hos min familie så sier vi gratulerer hvis noen har kjøpt seg hus eller bil litt store ting, ikke for forbruksvarer... Hva er vanlig? Skal jeg neste gang si noe som gratulerer med ny pakke salami? Dette er ikke noe jeg irriterer meg over, men stusser litt over liksom. Er min familie uhøflige eller er de overhøflige?? Anonymous poster hash: d42bd...c74 3
LukaFrost Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Det var da litt i overkant med gratulering. 2
Gjest iGirl Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Gratulerer med tråden din, TS. Høhø, neida.. Høres litt spesielt ut spør du meg. 8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 "Gratulerer med ny salami, svigermor! Den var nok god!" Jeg synes familien din høres helt normal ut, og svigerfamilien virker temmelig spesiell. Minner mest om slik vi drev på på barneskolen: "Grattis med ny bukse/genser/hårstrikk/blyant!" Anonymous poster hash: 6dc53...769
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Jøss, for en merkelig greie å gjøre. Enig i at det var sånt vi gjorde på barneskolen. "Gratulerer med ny pakke salami"! Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Anonymous poster hash: 78f0b...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå