Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #22 Skrevet 9. september 2004 ble litt revet med- m¨å være disse forforbaska hormonene
Gjest TomKrus Skrevet 9. september 2004 #23 Skrevet 9. september 2004 Nei - mye gammel skrap som kommer til overflaten da... :-? Må starte noe eget vettu, så dukker det kanskje ikke så mye opp.
Suzy Skrevet 9. september 2004 #24 Skrevet 9. september 2004 Må starte noe eget vettu, så dukker det kanskje ikke så mye opp. Jeg har absolutt mitt eget Tom, og det fungerer fint det, men det blir aldri noen veldig glad årstid for meg. For meg er jul fryktelig fake og pes til tross for mange gode opplevelser de siste årene og i tidlige barneår.
Gjest GreenSky Skrevet 9. september 2004 #25 Skrevet 9. september 2004 Jeg har absolutt mitt eget Tom, og det fungerer fint det, men det blir aldri noen veldig glad årstid for meg. For meg er jul fryktelig fake og pes til tross for mange gode opplevelser de siste årene og i tidlige barneår. Blir du med på ferie langt vekk fra jula når den kommer?
Suzy Skrevet 9. september 2004 #26 Skrevet 9. september 2004 Blir du med på ferie langt vekk fra jula når den kommer? Åh skulle ønske... men har begge ungene denne jula og da kan jeg ikke akkurat stikke av... Neste jul på Bahamas, Greeny? (det hadde vært topp!)
Gjest Meg Skrevet 9. september 2004 #27 Skrevet 9. september 2004 Ååååå, kan jeg få bli med? Kan jeg? Kan jeg?
Gjest GreenSky Skrevet 9. september 2004 #28 Skrevet 9. september 2004 Neste jul på Bahamas' date=' Greeny? (det hadde vært topp!)[/quote'] Jah! Bahamas er jeg med på. Det er en avtale.
Gjest GreenSky Skrevet 9. september 2004 #29 Skrevet 9. september 2004 Ååååå' date=' kan jeg få bli med? Kan jeg? Kan jeg? [/quote'] Klart!
Gjest Meg Skrevet 9. september 2004 #31 Skrevet 9. september 2004 Hi, hi...tror jeg kommer til å like meg under armen :-)
LilleBille Skrevet 9. september 2004 #33 Skrevet 9. september 2004 Er det snakk om Bahamas .. kan jeg godt mislike julen litt jeg også (selv om jeg liker nisser)
Suzy Skrevet 9. september 2004 #34 Skrevet 9. september 2004 Er det snakk om Bahamas .. kan jeg godt mislike julen litt jeg også (selv om jeg liker nisser) Det er sikkert nisser der og (det er det alle steder - året rundt)
Gjest Meg Skrevet 9. september 2004 #35 Skrevet 9. september 2004 Da sier vi koffert under armen da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå