Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så kort tid(2min) fra man betaler til det starter?! Blir så stress og jeg rekker aldri bli klar :(

Anonymous poster hash: 7ea21...31a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du mer enn 2 min på å ta av bukse, genser og bh og legge deg ned?? Da tror jeg du kan lære deg å bli litt mer effektiv!

Man legger selvsagt på polett/penger ETTER man har vaska av senga og gjort den klar!

Anonymous poster hash: c0244...ee0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man legger selvsagt på polett/penger ETTER man har vaska av senga og gjort den klar!

Oops, dette har jeg faktisk ikke tenkt på... Takk.

Skrevet

Aldri vasket solariumet før jeg putter på penger. Snakk om å være effektiv. 

Etter pengene er puttet på vasker jeg sengen, kler av meg og smører meg kjapt inn dersom jeg bruker noe krem. 

AnonymBruker
Skrevet

Putter også på penger først, så kler av meg og vasker senga. 2 min er akkurat passe for meg!

Anonymous poster hash: 450b8...1c5

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Bruker du mer enn 2 min på å ta av bukse, genser og bh og legge deg ned?? Da tror jeg du kan lære deg å bli litt mer effektiv!

Hvorfor er det selvsagt? Da kan det jo ha kommet en annen og betalt for den før du har vasket ferdig? Har nemlig skjedd her. Iallefall om du har betalingsautomat i solstudioet. Du velger jo sol på skjermen og betaler. Utrolig dumt om du har vasket den så kommer det en annen og tar den 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det selvsagt? Da kan det jo ha kommet en annen og betalt for den før du har vasket ferdig? Har nemlig skjedd her. Iallefall om du har betalingsautomat i solstudioet. Du velger jo sol på skjermen og betaler. Utrolig dumt om du har vasket den så kommer det en annen og tar den

Nettopp, der jeg normalt soler meg er det slik automat der man velger seng nr og betaler. Har ikke "turt" å ikke betale før jeg går inn i tilfelle noen andre betaler for den senga.

AnonymBruker
Skrevet

Nå tar jeg utrolig sjelden sol, men de gangene jeg har gjort det har jeg betalt først - så gjort klar seng og meg selv og allikevel må jeg vente på at senga starter om det ikke finnes mulighet for å starte den selv.

Anonymous poster hash: 2ffb2...766

• Liker 1
Skrevet

"Mitt" solstudio gir meg 3 minutter og det synes jeg holder, 2 minutter er litt kort. Jeg vasker først med døren åpen og legger på mynt etterpå.

Når det er slik sentral betalingsautomat tror jeg det beste du gjør er å betale for noen minutter ekstra, selv om det selvsagt er sure penger

Skrevet

Jeg vasker sengen, smører meg med krem, legger på penger, så legger meg i sengen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker og kler av meg, går veldig fint på 2 min. Kle av seg tar jo maks 10 sek, så har jeg 1 min og 50 sek til å vaske.

Anonymous poster hash: 62814...577
Skrevet

Pleide også å tenke at 2 min var kort tid helt til jeg begynte å fjerne sminken før jeg betalte meg inn  :fnise:

Gjest Godjente
Skrevet

Pleide også å tenke at 2 min var kort tid helt til jeg begynte å fjerne sminken før jeg betalte meg inn  :fnise:

Fjerner du sminke før du legger deg? Har du sminke i hele ansiktet da? Glad jeg bare bruker mascara så jeg slipper det  :fnise:

Skrevet

Jeg fjerner sminken hjemme. Solkrem smører jeg med også hjemme. 

Gjest Godjente
Skrevet

Jeg fjerner sminken hjemme. Solkrem smører jeg med også hjemme. 

Ok :) Det var jo lurt 

Skrevet

Fjerner du sminke før du legger deg? Har du sminke i hele ansiktet da? Glad jeg bare bruker mascara så jeg slipper det  :fnise:

Drar som regel rett etter jobb når jeg tar solarium. Så før pleide jeg å betale, løpe inn, range av meg og så skulle jeg liksom rekke å fjerne sminke (foundation osv) OG smøre meg med solkrem. Gikk ikke så bra. Solkremen skal vel helst virke litt også såvidt jeg har forstått, haha. Pleier bare å la maskaraen bli igjen. Regner med det ikke gjør noe.

Gjest FruPotter
Skrevet

Hvorfor har jeg aldri tenkt på dette før???? ...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker sengen og tar av sko og jakke. Så legger jeg penger på. Hiver av meg klærne og smører på solkrem. Rekker det fint :)

Dere som kler av dere før dere tar på penger, står dere ute der i bare undertøy? Her er automaten utafor døra.

Anonymous poster hash: 9dcf3...e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...