Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen her som har tips til billig laks som man slipper å koke opp før man spiser den? Vet at Kiwi har noe laks til ca 70 kroner, men den er pakka i aliminimum og det vil jeg helst unngå.

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: d8507...c9e
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen her som har tips til billig laks som man slipper å koke opp før man spiser den? Vet at Kiwi har noe laks til ca 70 kroner, men den er pakka i aliminimum og det vil jeg helst unngå.

Takk for svar :)

Slipper å koke opp? All laks kan jo spises rå om du vil det.

Anonymous poster hash: 51ace...22d

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det kan den ikke.. Skal behandles på en spesiell måte før den kan spises rå. Eneste ferske som jeg kjenner til er samma laks men den er ikke billig. Kjøp billig fisk og frys den, tin opp og spis. Fryseprosessen i min 12 timer tar knekken på bakteriene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mer redd for alle giftstoffene,enn bakteriene

Anonymous poster hash: a0dad...a38

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det kan den ikke.. Skal behandles på en spesiell måte før den kan spises rå. Eneste ferske som jeg kjenner til er samma laks men den er ikke billig. Kjøp billig fisk og frys den, tin opp og spis. Fryseprosessen i min 12 timer tar knekken på bakteriene.

Hvordan kan samme laksen være så mye dyrere?

Anonymous poster hash: a0dad...a38

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist rå laks gjennomhele livet og aldri kjøpt salmalaks og heller aldri blitt syk.

Anonymous poster hash: 51ace...22d

• Liker 1
Skrevet

Får billig laks som er gått ut på dato hos en del butikker rundt om kring, sier jeg trenger dette og får det gratis. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å prøve det. Har du noen kilder på det med at det er trygt å spise laksen etter fryseprosessen? :)

AnonymBruker
Skrevet

Er Ts en unggutt som skal imponere damene med laks på grillen i sommer?

Anonymous poster hash: 0ebde...8f0

• Liker 2
Gjest Margit Spat
Skrevet

Kjøper du dypfryst laks, så trenger den ikke annen varmebehandling enn tining. Det billigste du kan kjøpe er butikkjedenes egne merker, f.eks First Price (Kiwi, Spar osv) eller Godehav (Rema). 

Jeg garanterer ikke Salma-kvalitet, men kveis vil ikke overleve frysing. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er Ts en unggutt som skal imponere damene med laks på grillen i sommer?

Anonymous poster hash: 0ebde...8f0

ts her:  hehe nei, kjøper det fordi det er sundt for megselv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen flere forslag til billig laks? :)

Skrevet

Kjøp en hel laks og fileter selv.

Anonymous poster hash: 631dc...b13
Annonse
Skrevet

All laks du får kjøpt på butikken er billig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...