AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 jeg slutta på cerazette for ca 38 dager siden og fikk mensen forrige uke. Mens er nå ferdig og lurer på om hvor fort dere ble gravide? Og er det ordentlige mens som kom? Jeg fikk bortfallsblødning par dager etter at jeg slutta.Anonymous poster hash: 7e890...ffc
Supramundane Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Jeg sluttet på pillene i august 2015, hadde en helt forferdelig første mens. Nummer to var også ille. Så hadde jeg en syklus som var helt ute og kjøre.. blant anet 100+ dager.. De to siste var på ca 35 dager, og så fikk vi klaff i juni.
Gjest Valmuen Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Er nok ordentlig mensen du fikk siden du allerede har hatt bortfallsblødning Jeg gikk og på cerazette og gikk rett inn i syklus. Hadde veldig sparsommelige blødninger fram til jeg ble gravid, spesielt de 2-3 første syklusene. Ble gravid i pp9 (endte i SA da, men har absolutt ikke noe med pillene å gjøre).
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Mistenkte nettopp at jeg var gravid til tross for P-pille bruk. Bestemte meg derfor å slutte på pillen til tross for negativ test i dag tidlig. Spennende Anonymous poster hash: 8b5cc...19c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Jeg gikk på Loette i 10 år og sluttet for noen måneder siden. Gikk rett inn i samme syklus som på pille og fikk mens når jeg skulle de første 2 månedene også flyttet den seg to dager også fikk jeg mens på den dagen de neste 2 månedene. Er i pp1. - LP Anonymous poster hash: 25583...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå