Gå til innhold

Å si at man foretrekker naturlige kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn sier de foretrekker naturlige kvinner med lite sminke og stæsj men damene de sikler etter sier noe annet (Megan Fox, Cheryl Cole, VS modeller osv). Hvorfor er det så få som vet hva de egentlig syns er pent? Er man litt opplært i hva man skal synes er pent men så stemmer det ikke i praksis? Syns nevnte kvinner er dødspene selv så skjønner de godt, er ikke det ;)

Anonymous poster hash: 2000b...9d3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være "naturlig" her betyr "ikke glamour-modell/rosablogger". Enkelte uttrykker seg veldig enten/eller.

• Liker 5
Gjest iGirl
Skrevet

Det er fordi mannfolk ikke har anelse om hvor mye arbeid som ligger bak det å se "naturlig" ut. 

• Liker 39
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Synes det blir litt dumt å snakke om de fleste menn når det er mest ment om menn du har snakket med. Smaken vil være forskjellig og vil komme an på hva hver og en av dem prioriterer som viktigst for dem. Men igjen; så kommer det også an på hva slags interesser disse mennene du snakker om har, om de ser mye på tv, o.s.v... Antageligvis er det også veldig forskjellig definert hva noen mener er "naturlig" i deres øyne.

Skrevet

Jeg vil ha en familiebil, men sikler etter en driiiitdyr,lekker og rød sportsbil. Men det kommer ikke til å skje, at den røde sportsbilen blir min.

Poenget er at, tror jeg, menn og kvinner ønsker seg det naturlige fra det andre kjønn.Men det er lov til å ønske seg en prøvetur på det som ikke er så naturlig.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en familiebil, men sikler etter en driiiitdyr,lekker og rød sportsbil. Men det kommer ikke til å skje, at den røde sportsbilen blir min.

Poenget er at, tror jeg, menn og kvinner ønsker seg det naturlige fra det andre kjønn.Men det er lov til å ønske seg en prøvetur på det som ikke er så naturlig.

Poenget mitt er at de foretrekker og ønsker seg kvinner som jeg gav eksempler på men sier de liker de naturlige og søte, altså ikke bare snakk om prøvetur. Blir bare nysgjerrig hvorfor man ikke kan si sannheten om sine preferanser, er man redd for å bli dømt som overfladisk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke og den slags stæsj. Er sammen med en mann som foretrekker kvinner uten. Han syns kvinner blir litt creepy, som dukker, med sminke. Ansiktsuttrykk blir også redusert, så de blir mer "fjerne". De blir mindre menneskelige.

Anonymous poster hash: a1274...155
  • Liker 1
Skrevet

De fleste menn sier de foretrekker naturlige kvinner med lite sminke og stæsj men damene de sikler etter sier noe annet (Megan Fox, Cheryl Cole, VS modeller osv). Hvorfor er det så få som vet hva de egentlig syns er pent? Er man litt opplært i hva man skal synes er pent men så stemmer det ikke i praksis? Syns nevnte kvinner er dødspene selv så skjønner de godt, er ikke det ;)

Det er bare litt dobbeltmoral,men hovedgrunnen tror jeg er fordi menn flest ikke klarer å se hvem som er uten sminke og hvem som har lagt en naturlig make-up..

Man kan fint bruke mye sminke (mange produkter) og likevel oppnå et veldig naturlig resultat,og det er det mange menn som ikke forstår.De tenker mye sminke = knallrøde lepper og blå øyenskygge.Mange menn lever også lykkelig uvitende om hva f.eks.lash og hair extensions er og skjønner ikke at kjendiskvinner av typen du nevner har tilgang til all verdens staffasje for å se bedre ut.Når det er sagt,så synes jeg både Megan og Cheryl er veldig naturlig pene,men mange av disse mennene hadde nok ikke kjent dem igjen uten sminke.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Poenget mitt er at de foretrekker og ønsker seg kvinner som jeg gav eksempler på men sier de liker de naturlige og søte, altså ikke bare snakk om prøvetur. Blir bare nysgjerrig hvorfor man ikke kan si sannheten om sine preferanser, er man redd for å bli dømt som overfladisk?

JA! Cheryl Cole er forresten dødshot. Blir kåt av bare å se bilde av henne👅

Anonymous poster hash: 7b2c6...a46

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke og den slags stæsj. Er sammen med en mann som foretrekker kvinner uten. Han syns kvinner blir litt creepy, som dukker, med sminke. Ansiktsuttrykk blir også redusert, så de blir mer "fjerne". De blir mindre menneskelige.

Anonymous poster hash: a1274...155

Det var da voldsomt.

Anonymous poster hash: 79ca5...9c9

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

TS misforstår og tror naturlig er det samme som syltynn. Menn sikler etter slanke modeller, men de ønsker seg en kvinne som er naturlig (les: ikke sminket opp til det ugjenkjennelige). En naturlig kvinne kan være alt fra syltynn, til det vi har begynt å kalle normal (les: chubby) og helt opp til bælfeit.

Hilsen mann.

Anonymous poster hash: e3ee6...3d7
  • Liker 3
Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Vet ikke om jeg skjønner denne tråden? Er poenget at kompassnåla blir hard når man ser glamourmodeller? Personlig føler jeg ingenting når jeg ser glamourmodeller og filmstjerner.

Endret av Cartman
Skrevet

Enkelt: fordi utseende ikke er alt. Kanskje synes de oppsminka damer ser bra ut, men ikke kunne tenkt seg å leve med en slik. En jente som kan gå uten sminke og styling har selvtillitt, er seg selv og har mange sider som er langt bedre å leve med og være glad i enn en som må dolle seg opp for å gå ut, eventuelt ikke kan vise seg blant mennesker uten mascara.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS misforstår og tror naturlig er det samme som syltynn. Menn sikler etter slanke modeller, men de ønsker seg en kvinne som er naturlig (les: ikke sminket opp til det ugjenkjennelige). En naturlig kvinne kan være alt fra syltynn, til det vi har begynt å kalle normal (les: chubby) og helt opp til bælfeit.

Hilsen mann.

Anonymous poster hash: e3ee6...3d7

Nei, handler ingenting om vekt dette her :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg skjønner denne tråden? Er poenget at kompassnåla blir hard når man ser glamourmodeller? Personlig føler jeg ingenting når jeg ser glamourmodeller og filmstjerner.

Nei, bare føler de aller fleste menn sier noe annet enn de egentlig mener, og skjønner ikke hvorfor de ikke tør å være ærlige om et så uskyldig emne, men er kanskje litt det som er nevnt her at de ikke ser forskjell på mye stæsj og uten!

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Nei, bare føler de aller fleste menn sier noe annet enn de egentlig mener, og skjønner ikke hvorfor de ikke tør å være ærlige om et så uskyldig emne, men er kanskje litt det som er nevnt her at de ikke ser forskjell på mye stæsj og uten!

Okey. La meg generalisere mannfolk. Du har tre typer mannfolk. Du har:

1. Puppeelskern. Kløft er tøft.

2. Du har de som liker smale og naturlige damer. Heller liten og smal, enn feit som en hval.

3. Du har de som liker ræv. Jo større, jo bedre. En stor rumpe, vil jeg gjerne humpe.

Skuespillere og glamourmodeller betyr nada. Vi gir fullstendig beng i den slags.

AnonymBruker
Skrevet

Okey. La meg generalisere mannfolk. Du har tre typer mannfolk. Du har:

1. Puppeelskern. Kløft er tøft.

2. Du har de som liker smale og naturlige damer. Heller liten og smal, enn feit som en hval.

3. Du har de som liker ræv. Jo større, jo bedre. En stor rumpe, vil jeg gjerne humpe.

Skuespillere og glamourmodeller betyr nada. Vi gir fullstendig beng i den slags.

:laugh: godt oppsummert!

Skrevet

Jeg pleier ofte å si at jeg foretrekker "naturlige kvinner" når jeg tenker meg om  :fnise: 

Det jeg egentlig mener med det er at jeg foretrekker de som ser naturlige ut, og de som ikke har undergått "unødvendig" plastisk kirurgi osv. 

Dette betyr ikke at jeg foretrekker kvinner som ikke sminker seg i det hele tatt, men heller at jeg tiltrekkes mer av kvinner som sminker seg så lite (eller på en så god måte) at det nesten ikke er merkbart. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ofte å si at jeg foretrekker "naturlige kvinner" når jeg tenker meg om  :fnise: 

Det jeg egentlig mener med det er at jeg foretrekker de som ser naturlige ut, og de som ikke har undergått "unødvendig" plastisk kirurgi osv. 

Dette betyr ikke at jeg foretrekker kvinner som ikke sminker seg i det hele tatt, men heller at jeg tiltrekkes mer av kvinner som sminker seg så lite (eller på en så god måte) at det nesten ikke er merkbart. 

Men du liker kvinner som megan fox feks?

Hun har jo tatt både silikon, neseoperasjon og botox. :P

Anonymous poster hash: c50af...0a1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...