AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Har både vært i London og New York denne sommeren og stort sett møtt penere kvinner der enn i Oslo. Deres klesstil er kanskje mer grovt, men ellers så er gjennomsnittet penere der enn her i Norge. Hva mener dere?Anonymous poster hash: 54f19...a68
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Jeg er i disse byene en gang i året og jeg får mer oppmerksomhet fra gutta der enn i Oslo. Jeg verken kler meg grovt eller uanstendig. Anonymous poster hash: 2b0ae...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Det er jo jevnt over penere kvinner (og kjekkere + rikere menn) i storbyer enn mindre byer. Ser man på andel pene jenter prosentvis ift. antall, har Oslo og Stockholm langt flere enn byer i utlandet. Alle amerikanere jeg kjenner som har reist jevnlig hit har sagt at vi ligger milevis foran. Har selv bodd i London og New York og får mer oppmerksomhet der - for de fleste ligger et skandinavisk utseende på topp. Anonymous poster hash: 632a5...6f6 1
Gjest FruPotter Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Jeg mener at... Alle land har vakre kvinner, og mange er like vakre bare på forskjellige vis. I større byer/større land er det flere folk = derfor kanskje flere vakre mennesker. Kanskje, jeg sier ikke at det er sannhet i det, men det gir mening. Men det betyr ikke nødvendigvis at de er vakrere enn en norsk kvinne, eller en engelsk kvinne. Joda, kanskje det, i dine øyne. Men i mine øyne kan forskjellige folk være like vakre på forskjellige måter. Jeg har hørt at enkelte land i verden har generelt vakrere kvinner enn andre. Men det er jo helt individuelt hva folk finner vakkert. Det jeg synes er vakkert er det mange andre som er uenige i. Fordi vi har forskjellig syn på skjønnhet. Skjønnhet finnes i hele verden, og jeg orker ikke fundere på hvem som har de vakreste. Det er det jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Har både vært i London og New York denne sommeren og stort sett møtt penere kvinner der enn i Oslo. Deres klesstil er kanskje mer grovt, men ellers så er gjennomsnittet penere der enn her i Norge. Hva mener dere?Anonymous poster hash: 54f19...a68 Dette er nok sant, men kun fordi de fleste du har møtt er rike turister. Overklasse = skjønnhet og god helse. Anonymous poster hash: 7d4d8...592 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #8 Skrevet 23. juli 2015 Har både vært i London og New York denne sommeren og stort sett møtt penere kvinner der enn i Oslo. Deres klesstil er kanskje mer grovt, men ellers så er gjennomsnittet penere der enn her i Norge. Hva mener dere?Anonymous poster hash: 54f19...a68 http://www.telegraph.co.uk/women/sex/6542263/British-people-among-worlds-ugliest-according-to-BeautifulPeople.com.htmlAnonymous poster hash: 259d4...e27 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #9 Skrevet 23. juli 2015 London? Der er det da ikke mye pent. Kan ikke ha sett noen engelske da.Anonymous poster hash: c12ec...e91 1
Neeli00 Skrevet 23. juli 2015 #10 Skrevet 23. juli 2015 (endret) London er jo bare en smeltedigel for de rikeste menneskene i resten av Europa - det finnes knapt briter der. De vakre kvinnene du ser er fra Skandinavia, Frankrike, Tyskland, Asia etc. Hvor mange pene kvinner som finnes i London sier ingenting om nasjonalitet. Det er en del der ettersom byen er stor - og man legger selvsagt lettere merke til pene mennesker enn de helt "anonyme". Ang. New York så har jeg alltid syntes det er vanvittig overdrevet hvor mange vakre kvinner som finnes der. Det handler vel også om at amerikanerne har en lavere standard for hva som er attraktivt (en norsk "8er" er en "10er" der borte). Folk er slanke sammenliknet med resten av landet (unntatt vestkysten) og mer opptatt av stil. Skandinavia har proposjonalt mange flere vakre kvinner (og menn), sett utifra et vestlig ideale, enn noe annet sted. Så og si alle mine internasjonale venner mener dette. Det er såpass vid konsensus om dette at det er gjenstand for humor og en egen "greie". Endret 23. juli 2015 av Neeli00 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #11 Skrevet 23. juli 2015 Ser stor forskjell på en bygd her i Norge, og Oslo og. Synes det er flere pene mennesker i storbyer. Virker ut som det er flere i storbyer som er opptatt av utseende sitt, og se bra ut da man er i sentrum. Mens på veldig små steder er man ikke opptatt av det samme. Anonymous poster hash: 51d4b...498
Eriks Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Veldig få lekre babes da jeg var i London, og de få jeg så var utenlandske.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 Briter ligner vel stort sett på skandinavere da:) mange av de stammer jo fra vikingene, som oss. Jeg syns generelt nordmenn er penere enn fks briter, spesielt fordi færre briter drar til tannlegen enn nordmenn. Men ja, er vel fler rikinger i London enn det er rikinger i Oslo. Og rikinger har nå stort sett mer råd til tannlege, frisør osv.Anonymous poster hash: 882db...299
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #14 Skrevet 1. august 2015 Det jeg la merke til da jeg var i England var at det var stappa av asiatere der da hehe Anonymous poster hash: 882db...299
Gjest Walden Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 Det jeg merker i London er at det er 60% innvandrere der. Nordiske kvinner er da de peneste. De kjedeligste og mest konforme, OG peneste. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #16 Skrevet 1. august 2015 Har både vært i London og New York denne sommeren og stort sett møtt penere kvinner der enn i Oslo. Deres klesstil er kanskje mer grovt, men ellers så er gjennomsnittet penere der enn her i Norge. Hva mener dere?Anonymous poster hash: 54f19...a68 Om de er naturlig penere skal jeg ikke si, men det er et klart faktum at de kler seg penere, mer oppstaset, mye mer høye hæler etc. Og så blir det jo en smaksak hva en foretrekker. Anonymous poster hash: 64834...d08 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #17 Skrevet 1. august 2015 Om de er naturlig penere skal jeg ikke si, men det er et klart faktum at de kler seg penere, mer oppstaset, mye mer høye hæler etc. Og så blir det jo en smaksak hva en foretrekker. Anonymous poster hash: 64834...d08 Her sikter jeg til NY først og fremst, kjenner ikke så mye til London. Anonymous poster hash: 64834...d08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå