AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg må bytte ut mye av sminken min og tar gjerne i mot anbefalinger fra dere. En god foundation, øyeskygge, mascara osv. Rett og slett alt. Anonymous poster hash: ae6fa...6c7
Meadow Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Jeg kjøpte øyenskygger og rouge på inglot.no, likte godt at jeg kunne velge farge selv, og er fornøyd med kvaliteten :-) 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Makeup Mekka for mascare, eyeliner pen, countor powder, highlighter pudder, øyenbrynssett (den firkanta store), mineral foundation i pudder form, og translucent powder. Urban decay for øyeskygger, urban decay primer potion for primer. Liker også ansiktsprimerne til Makeup Mekka, jeg bruker den grønne for å dempe rødhet i huden. Kostene deres er fantastiske forresten, bruker bare koster fra Makeup Mekka og Real Techniques, selv om jeg har noen fra Sigma og Mac. Leppeproduktene til Makeup Mekka anbefaler jeg ikke. Leppestiftene er tørre, og lipglossene altfor klissete. Jeg liker Dior Addicton sine glosser. Noen som har noen kalde leppestifter å anbefale? Anonymous poster hash: 0042a...cb7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Inglot! Havnet innom butikken ved en tilfeldighet. Fytti! Makan til god service har jeg aldri sett. De hjalp meg å finne alt fra foundation til øyeskygger. De sminket meg i butikken (gratis) og fant de perfekte fargene for meg. Anbefaler de! Sminken er også god kvalitet på :-)Anonymous poster hash: 68310...23e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 For å kunne anbefale foundation må jeg først vite hva slags hudtype du har. Det er stor forskjell på en fet eller tørr hudtype f.eks, og hvilke foundation som passer bra til de forskjellige hudtypene. Øyeskygger så vil jeg absolutt anbefale Urban Decay, de er mine absolutte favoritter. Mascara kommer også an på hva du foretrekker, er du ute etter lengde, volum, krøll, eller bare en mascara som gjør vippene mørkere? Leppeprodukter så elsker jeg Chanel Coco shine sine leppestifter, de gjør ikke leppene tørre. Er også utrolig fornøyd med Korres lip butter, de har shea butter i seg og gir de mykeste lepper med farge. Anonymous poster hash: e666d...a02
Gjest Rose11 Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Urban Decay har gode øyenskygger. Anbefales! Jeg elsker leppestiftene fra MAC. Jeg foretrekker foundation fra Evagarden. Tok lang tid før jeg fant den perfekte foundation
Gjest O.G. Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Foundation: Yves Rochers Youthful Glow foundation eller Rimmel Long Lasting Finish Foundation (egentlig så kan jeg anbefale alle grunnlagene fra Rimmel unntatt Match Perfection. Øyeskygger: Palettene fra Zoeva, fåes kjøpt her. Har Naturally Yours og Smokey palette og kvaliteten er fantastisk til den prisen. Mascara: Bourjois Volume Glamour Push up mascara. Rouge: Rimmel lasting finish soft clour. Lebestift og lipgloss: du finner alt du trenger via Rimmel lips, ager hurtig og få 3 for 2 nu. Lykke til med den nye samlingen.
Gjest O.G. Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 (endret) Jeg kjøpte øyenskygger og rouge på inglot.no, likte godt at jeg kunne velge farge selv, og er fornøyd med kvaliteten :-) JEg er også storfornøyd med produktene fra Inglot, men jeg likte ikke palettvalgene deres, så det ble en kostbar fornøyelse hvis jeg regner med innkjøpene av Unii Paletter i tillegg. (de har man i årevis da, men dog.... Endret 26. juli 2015 av O.G.
L3n3 Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Det jeg bruker nå for tiden er: Loreal Telescopic Mascara eller Roller Lash fra Benefit (kjøpt på sephora). Smashbox øyenskygger (Kicks) Max Factor 2 in 1 Foundation Stila Eyeliner (ebay) Bahama mama bronzer fra The Balm (blivakker.no eller ebay) Blush fra Elf (de har mange nyanser, Mellow Mauve er veldig naturlig på meg når jeg er bleik) Ellers er det viktig med bra børster! Jeg elsker Real Techniques sine, og særlig blush børsten deres til blush og bronzer
Mng Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Real Techniques børster. Særlig deres expert face brush til å påføre foundation. Foundation: Kanebo fluid finish eller Clinique sin BB cream til hverdag Concealer: Collection 2000 lasting perfection concealer (ebay) Primer: The body shop tea tree pore minimiser Som de andre sier er øyenskygger fra Urban Decay bra Pudder: Mac mineralize skinfinish natural til å sette foundation Tenker å teste Stila convertible color blush i fargen lillium eller gerbera (må legge til at jeg har tørr hud så foretrekker å bruke kremprodukter)
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Jeg bruker art deco øyenskygge base som gjør at jeg kan kjøpe øyenskyggen min på hm, Cubus etc.. Bruker allerede nok penger på sminke så da er det greit å spare litt der jeg kan Ellers bruker jeg pudder og foundation fra Isadora,primer fra Smashbox og mascara fra Lorelai. Anonymous poster hash: e3b56...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå