AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Har lastet ned og registrert meg på Skype, men lurer på et par ting. 1. Er det mulig å ikke vise sitt fulle navn til andre? I så tilfelle hvordan? Nå viser hele navnet mitt og jeg får ikke lagt til noe brukernavn.. Vil jo skype med andre, men til tider folk jeg ikke vil skal vite hele navnet mitt. 2. Om jeg skal bruke cam, hvordan kan jeg mute mikrofonen? 3. Kan folk se mobilnummeret mitt? Anonymous poster hash: 84d30...281
Minya Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 1. Er det mulig å ikke vise sitt fulle navn til andre? Ja. Du skriver bare inn et helt annet navn enn ditt eget på profilen din via klienten. På min klient trykker du på ditt eget navn øverst til venstre og skriver inn et nick helt øverst til høyre hvor navnet ditt kommer opp. 2. Om jeg skal bruke cam, hvordan kan jeg mute mikrofonen? Når samtalen er oppe, er det egne settings for selve samtalen. Der kan du mute mikrofon, slå av eller på video, øke eller dempe volum på både høyttalere og mikrofon og litt ymse andre ting. 3. Kan folk se mobilnummeret mitt? Ja, men bare de du har på vennelisten. Du kan velge å ikke skrive inn noe telefonnummer om du ikke vil at de skal vite det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå