Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vinni 100$ som jeg vil ta ut fra pokerstars. Har ikke neteller. er det dumt å føre rett til bankkontoen som er det ene alternativet? Blir det noe stress med skatt osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

$100 er ikke noe stress med skatt. Det er gevinster over 10.000kr som må skattes (dvs. vinner du over 10k i løpet av en dag er det ikke noe problem, men hvis du vinner mer enn 10.000kr gjennom en hånd så skal du skate det). En stund siden jeg gamblet nå, så er ikke helt sikker om jeg har helt rett ang. grensen, men tror den er på 10k.

Kjør på og ta dem ut med bankkontoen, og gratulerer :-)

Skrevet

Takk ;)

Skrevet

Trodde poker var ulovlig i Norge? Veldig lyst å melde i fra føler jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Meld fra så mye du bare ønsker, dette er fullt lovlig. Ingen gråsone heller, absolutt ingenting. Nå er jo poker også legalisert i Norge, noe som var en så stor sak i riksmediene at det umulig kan ha gått noen hus forbi, men dette er uansett ikke noe problem. Pokerforbud eller ikke pokerforbud, nettpoker har blitt ansett som "lotteri" (merkelig nok) og har vært lovlig både før og etter det ble tillatt med livepoker i liten skala.

Stemmer at grensen er på 10 000 kr. i enkeltgevinst. Innsatsen tar man forresten ikke hensyn til: Dermed er det skattepliktig om du satser 10 000 på en fotballkamp til 1.10 i odds og får igjen 11 000, selv om du bare har tjent 10 000. De ser bare på antall kr. vunnet i samme objekt, enten det er odds, poker eller noe annet.

Anonymous poster hash: bc87b...8cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

WOW! Noen er virkelig helt bak mål!

Poker har blitt lovlig i norge faktisk LIVE!

På nett har det alltid vært lov.

Hasj er også ulovlig vettu, kanskje noen skulle meldt i fra om deg også!?

Anonymous poster hash: 89a6e...8f6

• Liker 1
Skrevet

WOW! Noen er virkelig helt bak mål!

Poker har blitt lovlig i norge faktisk LIVE!

På nett har det alltid vært lov.

Hasj er også ulovlig vettu, kanskje noen skulle meldt i fra om deg også!?

Anonymous poster hash: 89a6e...8f6

Aha, visste ikke dette... Utrolig hvor mye rart som er blitt lovlig i nyere tid. Snart står vel ikke verden til påske... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...