Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal dette være et argument? Kanye er ikke akkurat kjent for å ha god klesstil.

Fur-Loving-Kanye-West-Goes-on-Foul-Mouth

Anonymous poster hash: be3ae...c03

Gjør man fattig rik, blir han fanden lik.

Anonymous poster hash: 72f90...983

• Liker 1
Skrevet

Det finnes fine, diskrete capser. De kan være stilige. Uten logo og i en ikke altfor iøynefallende farge en slapp sommerdag, eller på sykkelen, for den saks skyld.

• Liker 1
Skrevet

Caps kan være veldig stilig. Det kan også være harry. Det er veldig situasjonsavhengig. Sitter man i en åpen sportsbil er det greit med caps, faktisk svært fordelaktig for syn og sol. Jeg har alltid flere capser liggende i bilen til nøyaktig det formålet selv. Om man går med en rettbremmet hip-hop-caps med sånn blingete prislapp fortsatt klistret på bremmen viser man verden at man er en sosial taper med dårlig musikksmak og tacky klesstil. Sportscapser kan fungere fint til mange anledninger. Hvis man har på seg en caps i båten passer det tematikken og det er praktisk. Hvis man går med caps på byen skal det mye til for å hale stilen i land på samme måte, med mindre man kommer rett fra båten selvsagt. Det går an. Uansett er caps et casual-plagg. Man skal vite hvor og når grensene går for fritidsbekledning.

Hei hei mister motepoliti! haha.

Skrevet

Hei hei mister motepoliti! haha.

Heihei! Kan jeg hjelpe dem med noe? ;) 

Hvis det er én ting jeg kan i denne verden er det grunnleggende do's and dont's i moteverden. Jeg kan mer enn gjerne svare på spørsmål. 

Skrevet

Vi blir jo "stueblinde" etterhvert i ekteskapet. Ingen voksne menn ser bra ut i caps. Da får du legge ut bilde av han,så får vi vurdere det

Anonymous poster hash: e9425...ae0

Du meiner det, ja.. ;)

Det er forskjell på ein blinga caps med DC-merke på, og ein nøytral og enkel caps i visse anledningar..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er én ting jeg kan i denne verden er det grunnleggende do's and dont's i moteverden. Jeg kan mer enn gjerne svare på spørsmål. 

Hvordan burde tynne menn kle seg?

Anonymous poster hash: aa72b...de7

Skrevet

Hvordan burde tynne menn kle seg?

Tynne menn har den fordelen at de ser bedre ut i dress enn de som er store.

Likevel, det er ingen garantier i verden. Noen kler dress bedre enn andre, ikke minst er det avhengig av hvordan du bærer den med selvtillit. Det er jo heller ikke slik at alle slanke menn bør gå i dress hele tiden, men det ser penere ut dersom man først gjør det.

Personlig tror jeg mye mer på plaggets snitt, form, materiale og fargesammensetninger enn kroppsform. De fleste har noe å spille med. Mote, eller det å kle seg bra, handler mer om kunnskap og balls enn kroppsform. Mote er noe man må lære seg, og kanskje spesielt innenfor dressmote for herrer. Her trår 99% av alle på planeten feil.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min bruker caps. Da med en kul tskjorte og en rutete skjorte f.eks. Og ja han bruker sånn med rett brem og BLING klistremerke på (de capsene kan være jævla kule, og de er ikke gratis ;) Klistremerket er kjennertegnet deres ) og han er jævla heit når han bruker det. Han er også skinna, bruker lue mer om vinteren.

Den dagen han snur capsen bakfrem får han en tupp i ræva og jeg kaster capsene. Det er stygt.

Synes det er synd at folk er så dømmende. Selv om jeg selv ikke ville brukt knehøye støvletter så behøver jeg ikke å skrike ut at alle som bruker det er horer..

Anonymous poster hash: 1e2da...462

• Liker 1
Skrevet

Synes faktisk at folk som går rundt i lue inne og på sommerhalvåret, (med mindre det er veldig kaldt), ser mer latterlig ut. Caps har jo iallefall en funksjon.  Personlig bruker jeg caps som regntøy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker veldig ofte caps, men da kun på grunn av dens praktiske fordeler. Om jeg ønsker å se noenlunde bra ut blir capsen liggende igjen hjemme.

Ellers må jeg si meg uenig med dem som mener caps kun er for å beskytte seg mot solen. Den er vel så nyttig i regnvær.

Eller om man ikke har tid til/ork til å fikse håret, hilsen småbarnspappa

Anonymous poster hash: 3fb16...892

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likevel, det er ingen garantier i verden. Noen kler dress bedre enn andre, ikke minst er det avhengig av hvordan du bærer den med selvtillit. Det er jo heller ikke slik at alle slanke menn bør gå i dress hele tiden, men det ser penere ut dersom man først gjør det.

Personlig tror jeg mye mer på plaggets snitt, form, materiale og fargesammensetninger enn kroppsform. De fleste har noe å spille med. Mote, eller det å kle seg bra, handler mer om kunnskap og balls enn kroppsform. Mote er noe man må lære seg, og kanskje spesielt innenfor dressmote for herrer. Her trår 99% av alle på planeten feil.

Helt sikkert sant. Men de aller, aller fleste "trår feil" fordi de ikke har økonomi, tid eller interesse av det. Helt greit å ikke se ut som en vandrende Hugo Boss-reklame, dersom man ikke jobber i show off-bransjen eller kun har overfladiske, snobbete venner.

Skrevet

Helt sikkert sant. Men de aller, aller fleste "trår feil" fordi de ikke har økonomi, tid eller interesse av det. Helt greit å ikke se ut som en vandrende Hugo Boss-reklame, dersom man ikke jobber i show off-bransjen eller kun har overfladiske, snobbete venner.

En Hugo Boss-reklame er ikke nødvendigvis spesielt god. Designerne pusher grenser, ikke alltid de treffer.

Dress er kultur og kunnskap. Det er ting du lærer, kunnskap som går i arv. Men ja, dress er dyrt. Sånn er det. Det koster å kle seg pent.

AnonymBruker
Skrevet

Dress er jo ikke noe man kan gå i til vanlig. Selv på byen ser det veldig stivt ut.

Skrevet (endret)

Takk som tilbyr, men jeg klarer meg tildels fint. Jeg liker at jeg bryr meg såpass lite at jeg kan stille i joggebukse og hettegenser dagen derpå på butikken! Hva syntes du om min "Gå rett fra holmetur i en uke uten å ha dusjet til en tur på byen med bål som parfyme-stil"? Får jeg en 6er av Jan Thomas og resten av motepolitiet?

Jeg tror til og med jeg skal kjøpe meg en caps inspirert av dette innlegget!

Som de sier: Alt kler den smukke;)

Endret av gjest 321
Skrevet

Caps er for guttunger.

Menn bruker hatt.

:opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...