Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kanye disagrees with you og har mer penger og sosial status enn deg.

Anonymous poster hash: 00a13...ea8

Penger kan ikke kjøpe klasse. Det er også mange rike folk med fullstendig horribel smak, f.eks. Donald Trump.

Endret av Betasuppe
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tilgi min uvitenhet, men hva betyr SWAG???

Anonymous poster hash: 7886a...a1e

Anonymous poster hash: 60cc5...843

AnonymBruker
Skrevet

Caps? Haha, aldri! Det ser helt idiotisk ut.

Anonymous poster hash: 5a15b...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Caps passer seg ikke i offentligheten, spør du meg.

Det er et fritidsplagg som KAN se bra ut i visse sammenhenger (men det er det svært få capsbrukere som skjønner), og den skal ikke under noen omstendigheter snues bak-frem. Det ser helt idiotisk ut.

Man kan spørre seg hvilket inntrykk dagens unge menn ville gjort på eldre tider. De klarer ikke å ha buksene ordentlig på, og tar på seg hodeplaggene feil vei.....

Anonymous poster hash: 20a39...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Caps passer seg ikke i offentligheten, spør du meg.

Det er et fritidsplagg som KAN se bra ut i visse sammenhenger (men det er det svært få capsbrukere som skjønner), og den skal ikke under noen omstendigheter snues bak-frem. Det ser helt idiotisk ut.

Man kan spørre seg hvilket inntrykk dagens unge menn ville gjort på eldre tider. De klarer ikke å ha buksene ordentlig på, og tar på seg hodeplaggene feil vei.....

Anonymous poster hash: 20a39...8ec

vel, i de eldre tider fikk ikke damer gå i bukse og måtte bruke damesal om de skulle ri på hest. vi er heldigvis over disse tidene

Anonymous poster hash: 0f7b9...e39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det mest Harry jeg ser.

Vitner om totalt mangel på smak.

Greit i arbeide. Passer på gutter opptil tre år.

Og det verste ER vel voksne menn med caps,som er snudd med skjermen bak

Anonymous poster hash: e9425...ae0

Skrevet

Caps på MENN ?

Da ser jeg for meg en person som enten er tynn i håret / skallet, og som bruker en caps for å skjule dette. Jeg tenker som så at personen heller burde gitt faen i capsen, og klipt håret veldig kort eller bare fjernet alt.

Så har du SWAGGERNE, som jeg synes ser griseharry ut uansett. Gråter litt inni meg hver gang jeg ser en voksen mann som går slik (ofte en Justin Bieber look-a-like, eller en kar med singlet/tank top og tatoveringer, som er så jævlig swag at du kan ense han fra en mil avstand). En ungdom kan til nøds bruke det, for de må gjennom en del faser før de finner ut hvem de er. Da er de unnskyldt!

Turister med caps som har innebygd vifte som går på solceller, har jeg derimot sansen for! Det er fordi de ikke tar seg selv så veldig selvhøytidelig, samtidig som den også gjør mye nytte for seg.

Tja hva blir konklusjonen her da? For utseendet sin del er det i de aller fleste tilfeller harry. De som bruker den funksjonelt, har min velsignelse :laugh:

Fordommar much? Mannen min er korkje tynnhåra, "swagger", eller turist, men han brukar caps. Og han ser kjempe bra ut med det ;-) einig med dei over som meiner det står til ulike anledningar.. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Alt kommer an på mannen under capsen. Rett mann på rett plass kan til og med bære den bakfrem. 

ed7537194b85f2ee98adc5dbd6b65afd.jpg

Anonymous poster hash: ef364...9ff
  • Liker 2
Skrevet

Nei, det kan han ikke. :P

Er greit et greit plagg til sitt bruk, litt som gummistøvler, fotballsko og redningsvest. Bare spar meg for Yankees-logoen. Helt sprøtt hvor mange baseball fans det plutselig er i Oslo.

Gjest Marsvinet
Skrevet

Gutter med caps ser ut som 12-årige rakkerunger.

AnonymBruker
Skrevet

Fordommar much? Mannen min er korkje tynnhåra, "swagger", eller turist, men han brukar caps. Og han ser kjempe bra ut med det ;-) einig med dei over som meiner det står til ulike anledningar.. :-)

Vi blir jo "stueblinde" etterhvert i ekteskapet. Ingen voksne menn ser bra ut i caps. Da får du legge ut bilde av han,så får vi vurdere det

Anonymous poster hash: e9425...ae0

AnonymBruker
Skrevet

Caps kan være veldig stilig. Det kan også være harry. Det er veldig situasjonsavhengig. Sitter man i en åpen sportsbil er det greit med caps, faktisk svært fordelaktig for syn og sol. Jeg har alltid flere capser liggende i bilen til nøyaktig det formålet selv. Om man går med en rettbremmet hip-hop-caps med sånn blingete prislapp fortsatt klistret på bremmen viser man verden at man er en sosial taper med dårlig musikksmak og tacky klesstil. Sportscapser kan fungere fint til mange anledninger. Hvis man har på seg en caps i båten passer det tematikken og det er praktisk. Hvis man går med caps på byen skal det mye til for å hale stilen i land på samme måte, med mindre man kommer rett fra båten selvsagt. Det går an. Uansett er caps et casual-plagg. Man skal vite hvor og når grensene går for fritidsbekledning.

For så vidt uvanlig nyansert til manne å være....hm. så bra!

Anonymous poster hash: 80293...7aa

• Liker 1
Skrevet

For så vidt uvanlig nyansert til manne å være....hm. så bra!

Anonymous poster hash: 80293...7aa

Whaaat? Alle vet at jeg er den klart mest reflekterte på dette forumet.  :herremann:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det :) ikke hip hop caps, men vanlige nøytrale caps.

Anonymous poster hash: cf511...bc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et ord som er helt tåpelig å bruke i Norge. Det høres spesielt dumt ut når nordmenn SIER det. Alle som ikke er fra USA : Slutt med det :P

Det høres teit ut her I USA også kan jeg opplyse om. Det er forøvrig kun Afroamerikanere som ser bra ut I caps. Andre/hvite - white trash/rednecks. Noen FÅ - ser ok om på båt, har en funksjon på noe vis.

Anonymous poster hash: bd7ff...44d

Skrevet (endret)

Feil tråd.

Endret av Pip3
Gjest UngMann1986
Skrevet

Jeg bruker ofte caps når jeg kjører bil, og hvis jeg går innom en bensinstasjon med capsen på, opplever jeg at jeg får flere blikk enn når jeg går uten. Ikke flere som har opplevd det?

AnonymBruker
Skrevet

Kanye disagrees with you og har mer penger og sosial status enn deg.

Anonymous poster hash: 00a13...ea8

Skal dette være et argument? Kanye er ikke akkurat kjent for å ha god klesstil. 

Fur-Loving-Kanye-West-Goes-on-Foul-Mouth

Anonymous poster hash: be3ae...c03

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...