Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres formening om at menn bruker caps? For min del passer som oftest de mørke til det og ikke de lyse. Hva mener dere? Uansett så ser det dog stillig ut

Anonymous poster hash: fe84e...f69

Skrevet

Caps kan være veldig stilig. Det kan også være harry. Det er veldig situasjonsavhengig. Sitter man i en åpen sportsbil er det greit med caps, faktisk svært fordelaktig for syn og sol. Jeg har alltid flere capser liggende i bilen til nøyaktig det formålet selv. Om man går med en rettbremmet hip-hop-caps med sånn blingete prislapp fortsatt klistret på bremmen viser man verden at man er en sosial taper med dårlig musikksmak og tacky klesstil. Sportscapser kan fungere fint til mange anledninger. Hvis man har på seg en caps i båten passer det tematikken og det er praktisk. Hvis man går med caps på byen skal det mye til for å hale stilen i land på samme måte, med mindre man kommer rett fra båten selvsagt. Det går an. Uansett er caps et casual-plagg. Man skal vite hvor og når grensene går for fritidsbekledning.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Caps kan være veldig stilig. Det kan også være harry. Det er veldig situasjonsavhengig. Sitter man i en åpen sportsbil er det greit med caps, faktisk svært fordelaktig for syn og sol. Jeg har alltid flere capser liggende i bilen til nøyaktig det formålet selv. Om man går med en rettbremmet hip-hop-caps med sånn blingete prislapp fortsatt klistret på bremmen viser man verden at man er en sosial taper med dårlig musikksmak og tacky klesstil. Sportscapser kan fungere fint til mange anledninger. Hvis man har på seg en caps i båten passer det tematikken og det er praktisk. Hvis man går med caps på byen skal det mye til for å hale stilen i land på samme måte, med mindre man kommer rett fra båten selvsagt. Det går an. Uansett er caps et casual-plagg. Man skal vite hvor og når grensene går for fritidsbekledning.

Herregud for et utsagn.

Jeg synes caps er ukledelig både på menn og kvinner, uansett type. Funker forsåvidt på småunger.

Anonymous poster hash: a053c...29f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er svak for det av en eller annen grunn. Men det må ikke være sportscaps og heller ikke bling, dill og klistermerker

Anonymous poster hash: 0f7b9...e39

Skrevet

ibald_funny_bald_balding_baseball_cap.jp

Gjest Keikolina
Skrevet

Bare på barn og ungdommer.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud for et utsagn.

Jeg synes caps er ukledelig både på menn og kvinner, uansett type. Funker forsåvidt på småunger.

Anonymous poster hash: a053c...29f

Cap er for å beskytte seg mot solen, og det funker uavhengig alder og kjønn.

Anonymous poster hash: 8c64e...ddc

• Liker 3
Skrevet (endret)

Caps på MENN ?

Da ser jeg for meg en person som enten er tynn i håret / skallet, og som bruker en caps for å skjule dette. Jeg tenker som så at personen heller burde gitt faen i capsen, og klipt håret veldig kort eller bare fjernet alt.

Så har du SWAGGERNE, som jeg synes ser griseharry ut uansett. Gråter litt inni meg hver gang jeg ser en voksen mann som går slik (ofte en Justin Bieber look-a-like, eller en kar med singlet/tank top og tatoveringer, som er så jævlig swag at du kan ense han fra en mil avstand). En ungdom kan til nøds bruke det, for de må gjennom en del faser før de finner ut hvem de er. Da er de unnskyldt!

Turister med caps som har innebygd vifte som går på solceller, har jeg derimot sansen for! Det er fordi de ikke tar seg selv så veldig selvhøytidelig, samtidig som den også gjør mye nytte for seg.

Tja hva blir konklusjonen her da? For utseendet sin del er det i de aller fleste tilfeller harry. De som bruker den funksjonelt, har min velsignelse
:laugh: 

Endret av Rights
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Caps på MENN ?

Da ser jeg for meg en person som enten er tynn i håret / skallet, og som bruker en caps for å skjule dette. Jeg tenker som så at personen heller burde gitt faen i capsen, og klipt håret veldig kort eller bare fjernet alt.

Så har du SWAGGERNE, som jeg synes ser griseharry ut uansett. Gråter litt inni meg hver gang jeg ser en voksen mann som går slik (ofte en Justin Bieber look-a-like, eller en kar med singlet/tank top og tatoveringer, som er så jævlig swag at du kan ense han fra en mil avstand). En ungdom kan til nøds bruke det, for de må gjennom en del faser før de finner ut hvem de er. Da er de unnskyldt!

Turister med caps som har innebygd vifte som går på solceller, har jeg derimot sansen for! Det er fordi de ikke tar seg selv så veldig selvhøytidelig, samtidig som den også gjør mye nytte for seg.

Tja hva blir konklusjonen her da? For utseendet sin del er det i de aller fleste tilfeller harry. De som bruker den funksjonelt, har min velsignelse

Hva med såkalte "hip-hops" caps?

Er det bare jeg som føler at det passer bra til de mørke sammenlignet med hvite?

AnonymBruker
Skrevet

Så sant mannen ikke har en for rund hodeform kan det gå bra. Hvis mannen har en relativt rund hodeform er det ikke særlig flatterende.

Anonymous poster hash: 5f842...bb1
AnonymBruker
Skrevet

Caps på MENN ?

Så har du SWAGGERNE, som jeg synes ser griseharry ut uansett. Gråter litt inni meg hver gang jeg ser en voksen mann som går slik (ofte en Justin Bieber look-a-like, eller en kar med singlet/tank top og tatoveringer, som er så jævlig swag at du kan ense han fra en mil avstand). En ungdom kan til nøds bruke det, for de må gjennom en del faser før de finner ut hvem de er. Da er de unnskyldt!

Tilgi min uvitenhet, men hva betyr SWAG???

Anonymous poster hash: 7886a...a1e

AnonymBruker
Skrevet

Ser du ikke hvor SWAG oslofolka er i forhold til de som bor i bygda? (Jeg vet at jeg ikke svarer på ditt spm)

Skrevet (endret)

Jeg bruker veldig ofte caps, men da kun på grunn av dens praktiske fordeler. Om jeg ønsker å se noenlunde bra ut blir capsen liggende igjen hjemme.

Ellers må jeg si meg uenig med dem som mener caps kun er for å beskytte seg mot solen. Den er vel så nyttig i regnvær.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 2
Skrevet

Caps ser enten helt ok ut fordi man har valgt en diskret modell for å faktisk skygge for solen, eller fullstendig dust ut fordi man prøver å være så syyyykt gangster med digert bling-bling klistremerke på bremmen.

• Liker 2
Skrevet

Det er et ord som er helt tåpelig å bruke i Norge. Det høres spesielt dumt ut når nordmenn SIER det. Alle som ikke er fra USA : Slutt med det :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes caps på menn og folk generelt ser helt åndssvakt ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Baseball_7e18e3_393006.jpg

Anonymous poster hash: 8a370...6a6
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg liker caps ala den på bildet, mannen min bruker slike og han kler de veldig godt 😊

post-54855-0-27870300-1437649006_thumb.j

Endret av Lalunaa
Skrevet

tumblr_men5383jId1rxq8gyo1_500.jpg

Helt greit

s1200_jb.jpg

Helt teit

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanye disagrees with you og har mer penger og sosial status enn deg.

Anonymous poster hash: 00a13...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...