maid Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Det kjennes ut som mensensmerter, men venter ikke mensen før om 9-10 dager, pleier kun å ha menssmerter NÅR mensen faktisk er til stede. Spesielt vondt på høyre side, neders i magen. Stikkinger, på en måte. For tidlig for graviditetssymptomer???!
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Høres veldig tidlig ut. Jeg kjente absolutt ingen verdens ting før 10 dpo. 3-4 dpo har vel ikke egget festet seg engang. Anonymous poster hash: 7e23a...4b7
maid Skrevet 23. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2015 Høres veldig tidlig ut. Jeg kjente absolutt ingen verdens ting før 10 dpo. 3-4 dpo har vel ikke egget festet seg engang. Anonymous poster hash: 7e23a...4b7 Ah, okei. Det har nå gått 5 dager siden eggløsning. I dag morres hadde jeg brun utflod+ litt blod. Men ingen ordentlig mensen. Kan dette være festeblødning?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Ah, okei. Det har nå gått 5 dager siden eggløsning. I dag morres hadde jeg brun utflod+ litt blod. Men ingen ordentlig mensen. Kan dette være festeblødning?Det kan godt være du har eggløsning. Jeg har d slik når jeg har eggløsning. Anonymous poster hash: c51d5...a61
maid Skrevet 23. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2015 Det kan godt være du har eggløsning. Jeg har d slik når jeg har eggløsning.Anonymous poster hash: c51d5...a61 Men jeg hadde jo eggløsning for 5 dager siden? Supertydelig eltest. DB digital. hmmm, merkelige greier :-) takk for respons!
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Men jeg hadde jo eggløsning for 5 dager siden? Supertydelig eltest. DB digital. hmmm, merkelige greier :-) takk for respons!Ja men eggløsning kan komme senere også. Jeg hadde bare kjørt på. Lykke til Anonymous poster hash: c51d5...a61
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Men jeg hadde jo eggløsning for 5 dager siden? Supertydelig eltest. DB digital. hmmm, merkelige greier :-) takk for respons! En test viser ikke annet enn at kroppen prøver å slippe et egg, det er ikke sikkert den fikk det til. Anonymous poster hash: 34ed2...cfb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå