Gå til innhold

Miniserie Påskemorgen/Julemorgen NRK

Anbefalte innlegg

Gjest Haaploes
Skrevet

Om en trøblete tenåringsjente som ble sendt på en ranch for å bo i fosterhjem (eller noe), blir megaoutsider på skolen, men aktiv hestejente...hele pakka. Jeg vet at dette er halmstrå, men noen som kan hjelpe?

Tror ikke jeg får sove før jeg finner ut av det nå... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅ! Denne husker jeg men ikke hva den heter! Hun hadde mørkt hår og en flekkette hest etterhvert mener jeg å huske.. og sønnene i huset og hun kranglet endel.

Mener å huske at hun ikke kan ri når hun kommer dit, men begynner med hest underveis i serien?

Gjest Haaploes
Skrevet

ÅÅ! Denne husker jeg men ikke hva den heter! Hun hadde mørkt hår og en flekkette hest etterhvert mener jeg å huske.. og sønnene i huset og hun kranglet endel.

Mener å huske at hun ikke kan ri når hun kommer dit, men begynner med hest underveis i serien?

Ja, det er noe i den dur! Het hun ikke Catelyn eller noe? Googler for harde livet.

Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg fant, jeg fant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...