AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Mange år siden jeg hadde gjort noe med håret, og ville freshe det opp litt. Har naturlig lysebrunt hår, og hadde litt blondt i toppene etter tidligere striping. Syntesdet er fint med naturlig spill i håret så jeg jeg sa til frisøren at jeg ville har kalde naturlege blonde striper rundt ansiktet og litt rundt omkring med balayage teknikk. Viste henne også ett bilde som er slik jeg ville ha det. Ikke noe problem sa frisøren og satte igang. Legger ved bilde av hvordan jeg ville ha det og hvordan det ble Da jeg klagde mente hun at jeg bare måtte vaske det med blåshampoo eller stripe mer, noe jeg helst ikke vil pga slitasje. Er det så vanskelig å få til? Blir aldri aldri fornøyd hos frisør og det er så frustrerende. Hadde gleder meg sånn til å bli sommerfin, men det gikk jo i vasken Noen som har tips hva man skal si elle gjøre for å få det slik man vil?Anonymous poster hash: 7fd9a...584
himmeloghav Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 (endret) Jeg hadde klaget og bedt om en annen. Snakk med sjefen der. Å gå til frisøren er så dyrt i dag at man bør bli fornøyd. Endret 22. juli 2015 av himmeloghav 19
Gjest Seajewel Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Det der er jo en helt annen farge! Klag og få pengene tilbake, du skal ikke måtte betale for en dårlig frisør sine feil. 16
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Ja det kom på 2400 og jeg syntes jeg var finere før besøket. Anonymous poster hash: 7fd9a...584
Gjest Seajewel Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Ja det kom på 2400 og jeg syntes jeg var finere før besøket. Anonymous poster hash: 7fd9a...584 Du ba om blondt hår, og fikk rødt hår. Klag. Det er fint håret ditt, men er jo en helt annen farge og stil enn det du ba om. Du må klage og få pengene tilbake. Kan jeg spørre hvilken salong dette var i? 12
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Du ba om blondt hår, og fikk rødt hår. Klag. Det er fint håret ditt, men er jo en helt annen farge og stil enn det du ba om. Du må klage og få pengene tilbake. Kan jeg spørre hvilken salong dette var i? Ja, jeg spesifiserte at jeg ønsket en kald farge, og det er jo blitt rødt. Aldri blitt så gylden tidligere, så det er ikke mitt hår som er vanskelig heller. Får ta en tur å klage igjen da, siden dere er enig med meg Det er en Adam og Eva salong.Anonymous poster hash: 7fd9a...584
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Herregud, klag! Er jo ikke likt i det hele tatt. Anonymous poster hash: b3cf8...6bd 7
Gjest Seajewel Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 Ja, jeg spesifiserte at jeg ønsket en kald farge, og det er jo blitt rødt. Aldri blitt så gylden tidligere, så det er ikke mitt hår som er vanskelig heller. Får ta en tur å klage igjen da, siden dere er enig med meg Det er en Adam og Eva salong.Anonymous poster hash: 7fd9a...584 Ja, du må gå dit i morgen og vis bildet igjen og spør om de syns det ligner. Du må få pengene tilbake. Lykke til 3
himmeloghav Skrevet 22. juli 2015 #9 Skrevet 22. juli 2015 Ja, jeg spesifiserte at jeg ønsket en kald farge, og det er jo blitt rødt. Aldri blitt så gylden tidligere, så det er ikke mitt hår som er vanskelig heller. Får ta en tur å klage igjen da, siden dere er enig med meg Det er en Adam og Eva salong.Anonymous poster hash: 7fd9a...584 Sørg for at sjefen er til stede. Kanskje ringe og avtale møte med sjefen så du får snakket med en som har noe å si. Ta med bildet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 Klag!! Du har fått noe helt annet enn det du ville ha! Anonymous poster hash: 631df...61d
peppermyntete Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Oj, ja her må det klages! Jeg skyr slikt som pesten fordi jeg synes det er så pinlig, men du har jo fått helt feil farge! Kanskje frisøren ikke var spesielt god på balayage heller? :/ 4
Christiania_Oslo Skrevet 23. juli 2015 #12 Skrevet 23. juli 2015 Den eneste frisøren jeg går til er ei mor til ei vennine som har vært frisør i over 20 år og som kan jobben sin. Veldig mange frisører idag er totalt udugelige, du er ikke den eneste som har hatt en negativ opplevelse...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #13 Skrevet 23. juli 2015 Dette var nesten akkurat det samme som skjedde med meg! Jeg skulle ha ombre, lyst nederst. man kunne såvidt se forskjell og det var oransje, ikke blondt..... Jeg føler at frisører ikke tar hardt nok i. Spør jeg om blondt, får jeg mørkebrunt. Irriterende. Anonymous poster hash: 56302...880
-ssi Skrevet 23. juli 2015 #14 Skrevet 23. juli 2015 Klag! Få pengene tilbake og gå til en annen frisør.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. juli 2015 #15 Skrevet 23. juli 2015 Det er en Adam og Eva salong.Anonymous poster hash: 7fd9a...584 Er det den på Majorstua i Oslo? De er ikke noe flinke, klarte ikke å farge håret mitt heller.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #16 Skrevet 23. juli 2015 Det der så ikke bra ut, du bør absolutt klage! Hvis ikke de gidder å rette det opp bør du i alle fall få pengene tilbake og gå ett annet sted. Anonymous poster hash: 3642a...d29
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #17 Skrevet 23. juli 2015 jeg har akkurat sånn farge/balayage som på det første bildet ditt. gjorde det for 3 uker siden. hadde fra før lysebrunt hår (farget). balayage er veldig enkelt, men det er tydelig at din frisør ikke var helt oppdatert på denne teknikken?! jeg valgte frisør etter å ha sett på masse før/etter-bilder på instagram. anbefales! om jeg var deg ville jeg snakket med sjefen for frisørsalongen du var hos og vist bildet av håret du ville ha. så kan hun finne en flink frisør til deg som faktisk klarer å utføre dette :-) Anonymous poster hash: 43695...b73 2
Filippa90 Skrevet 23. juli 2015 #18 Skrevet 23. juli 2015 jeg har akkurat sånn farge/balayage som på det første bildet ditt. gjorde det for 3 uker siden. hadde fra før lysebrunt hår (farget). balayage er veldig enkelt, men det er tydelig at din frisør ikke var helt oppdatert på denne teknikken?! jeg valgte frisør etter å ha sett på masse før/etter-bilder på instagram. anbefales! om jeg var deg ville jeg snakket med sjefen for frisørsalongen du var hos og vist bildet av håret du ville ha. så kan hun finne en flink frisør til deg som faktisk klarer å utføre dette :-)Anonymous poster hash: 43695...b73 Hvor var du?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #19 Skrevet 23. juli 2015 Håper du har klaget, TS. Anonymous poster hash: fb06b...60b
WubWub Skrevet 24. juli 2015 #20 Skrevet 24. juli 2015 Ja det kom på 2400 og jeg syntes jeg var finere før besøket. Anonymous poster hash: 7fd9a...584 Herre min hatt er det så dyrt hos frisøren for damer? :O Jeg betaler 140 kr for en hårklipp. Men ja hadde klaget helt klart, selvom håret ditt ser fint ut så fikk du ikke det du betalte for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå