AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Prøver å danne meg et lite bilde av hva jeg kan forvente ettersom jeg nettopp har flyttet ut. Bor alene i en leilighet på kanskje 60 kvm. TV og PC er nesten alltid på. Setter av og til på én varmeovn om natta så jeg skal klare å komme meg ut av dyna om morgenen. Dusjer kanskje 15 min annenhver dag og 5 min de andre dagene. Vet ikke riktig hva som er de store strømtyvene, men føler ikke det er så mye jeg har på av gangen.. Bør jeg belage meg på mer enn 1000kr/mnd? Vet det kommer an på leverandør, men et lite overslag/gjennomsnitt burde være mulig å anslå, kanskje? Hvordan ser det ut for dere? Antall i huset, størrelse på bolig, størrelse på regning, etc? Anonymous poster hash: 9dc51...385
LiKa1986 Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Ut fra beskrivelsen din, så bruker jeg ikke så mye mer enn deg, og bor på omtrent samme flate. Bor også alene. Nå går det kanskje litt dårlig å sammenligne, da jeg har balansert ventilasjonsanlegg og varmekabler i alle gulv som eneste oppvarming. Men har den sosial spot-avtalen hos Gudbrandsdal energi, og betaler kanskje 6-700kr i måneden sommerhalvåret inkl nettleie. Har bodd der en vinter nå og var 2mnd jeg måtte betale mer enn 1000 i måneden, men det var fordi været var variabelt og jeg skrudde styrken på varmekablene opp og ned. For å oppsummere, det er kanskje 2 mnd i året jeg betaler over 1000kr (ikke mye), ellers ligger det på mellom 5-800kr i mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå