AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Er du lykkelig? Hvor mange barn har du, og hvor lenge har du vært sammen barnefaren? evnt hvor lenge var ere sammen, og hvorfor ble det slutt? ( i grove trekk) Anonymous poster hash: 832a2...a45
Gjest Solstråla88 Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Jeg trives med livet😊 jeg og mannen har vært samboere i overkant av 7 år, gift i 3 år. Lillegutt er 4 måneder og full av liv! Ja, livet er slitsomt, spesielt de dagene han vil opp lenger før det er morgen, men jeg er så himla glad for at han er her og for at han er den han er at det absolutt er verdt det😊 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Midt på treet.. Giftet oss etter et år, har to barn sammen en på 2 år og ei på 3 mnd. Så hele vårt forhold er omtrent basert på graviditet/hormoner og lite sex etter jeg ble gravid første gang. Vil påstå at et A4 liv ikke er å forakte, men lite vits i å forhaste det før man virkelig kjenner hverandre. Jeg elsker mannen min, og kan ikke se for meg et liv uten han og barn, men hadde jeg visst hvordan det ville bli og hvordan mannen var som far og på alt annet generelt, så hadde jeg revurdert å slå meg til ro i det heletatt. Savner friheten og det å bare være meg selv. Må bare gjøre det beste utav hva livet har gitt meg, misforstå meg rett, barna betyr alt for meg! Men får da nyte pensjonist tilværelsen så godt jeg kan istedet Og for alt jeg vet så blir sexlivet vårt plutselig supert om en stund og alt 'perfekt'..... Anonymous poster hash: e9471...b0b 2
Brud2014 Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Vært sammen i over 3 år, vært gift i 1 år. Hus, stasjonsvogn, hund og et barn på vei. 100 % A4 og 100 % lykkelig 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 jeg kjenner selv på lykke hver dag, det kiler i magen når jeg tenker på min mann, selv etter 9 år, jeg er veldig glad vi har ting på stell med leilighet, bil, utdannelse, jobb, fast inntekt, stabilitet og to flotte barn. Jeg kjenner også behovet for å strekke meg etter noe som kan bli bedre, uten at det er negativt:) Anonymous poster hash: 832a2...a45
Gjest Magdalene Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Jepp! Jeg er veldig lykkelig! Vi har vært sammen i 15.år, har to flotte morsome barn. Trygge, gode jobber. God økonomi. Bor i et flott hus, med mange gode naboer. Koser oss masse som familie, men også som kjærester. Har en morsom hverdag sammen, og bruker mye tid sammen som familie. Vi har selvsagt hatt opp og nedturer og møtt på utfordringer, men med en gjensidig respekt og kjærlighet for hverandre så klarer vi det meste sammen. 2
A4-livet Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Er det meg du mener, TS? Har ett barn og vært sammen med mannen i sju år, gift i 3,5 år Er lykkelig og veldig fornøyd med alle aspekter i livet mitt. 1
Gjest chiki Skrevet 23. juli 2015 #8 Skrevet 23. juli 2015 Ja jeg er lykkelig:) Vært kjærester i snart 8 år, gift i 2,5 år har ei jente på snart 5 år og en gutt på 1 år. Har hus, hund og bil så klart er det litt slitsomt i perioder med lite søvn. Heldigvis er mannen min en flott kjæreste og pappa, og vi står sterke sammen. Eneste som mangler nå er fast jobb:)
Aomame Skrevet 23. juli 2015 #9 Skrevet 23. juli 2015 Jeg er veldig lykkelig! Har en jente på snart et år. Har vært sammen med mannen i 10 år, gift i to. Er ikke bare enkelt med baby, men vi er veldig glade i familien vår og livet vi har sammen. Jeg føler meg ekstremt heldig hver dag som har en så fin mann og herlig datter.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #10 Skrevet 23. juli 2015 trives veldig. Vi har ei på snart 3 og venter nestemann i oktober. Jeg mistrivdes fra jenta var 8mnd ca til 1,5 år. Vi endte opp fforrige sommer hvor jeg bodde borte... Nå kunne ikke ting vært bedre. Vi(jeg) trengte ett dytt i baken. Vært sammen i 4 år. Ble slutt pga dprlig komunikasjon, mye krangling, lite sex, generelt dårlig stemning. Dt hjälp faktisk å være fra hoverande. Se litt hva vi faktisk hadde, se at gresset ikke var grønnere på andre siden. Bedre kommunikasjonen, snakke sammen. Ser for meg livet slik det er nå. Ikke flere barn, men etterhvert mindre jobbprosent, flere dyr og typisk «a4» liv ja Anonymous poster hash: 9d1fc...1ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå