AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 På jentefilmer og dokumentarer ?Anonymous poster hash: c8a46...d6e
Kraula Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Jeg har begge og er mest fornøyd med netflix. Både utvalg og interface.
jomann Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Netflix har mange dokumentarer og mange av dem er av typen som går klokken 4 om morgenen på hverdager på TV. Viaplay har ikke like mange dokumentarer, men innholdet generelt virker mer oppdatert. Med Viaplay kan du og laste ned filmer og serier slik at du kan se offline.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Garantert Netflix. De har godt utvalg i dokumentarer, og det er mange nye der. Bare husk å logge deg inn på den amerikanske versjonen av Netflix. Der er utvalget ganske bra. Anonymous poster hash: 76c9d...aa0
desertmonksees Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Får vel mest for pengene med viaplay i og med at man kan laste ned derfra noe som er meget hendig når man er på ferie f.eks
mon_nom Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Har også begge to, er jo litt variasjon i utvalget, liker i grunn best netflix men det er pga, der går det (vertfall) hos meg etter noe sekundernår en episode er ferdig rett på neste episode i samme sesong, på viaplay må jeg trykke videre selv, der går det ofte tilbake til sesong 1. Men viaplay har jo som andre har nevnt nedlasting funksjon slik du kan se offline noe som er veldig bra. Har ikke utforsket de så veldig, vet ikke om netflix har det, men på viaplay kan du også leie filmer hvis det skulle være av interesse. Vet ikke om de har tilbud lengre, men du kan jo gå inn å se om de har at du kan få 1 gratis mnd. de hadde det vertfall tidligere i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå