AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Hei, jeg har ei på 8 mnd som herjer mye i sengen. Vi har en sengekant som ikke er så veldig tykk og som man knyter fast. Den er ikke så høy så hun river den ned, river løs knutene og den er etterhvert blitt veldig ødelagt. Jeg har sett litt på de sengekantene fra babydan, som står av seg selv. Men det jeg lurer på er om noen har erfaring med denne på babyer som herjer mye i senga, ser for meg at denne kanskje kan bli brukt som klatreststiv sånn at hun kommer seg ut av senga? Ellers andre erfaringer med denne type sengekant? Anonymous poster hash: efba2...1ea
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Høres it som ei som kjeder seg mye,og driver med "selvstimulering". Ikke braAnonymous poster hash: 801ce...2d7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Ja kanskje ikke hun synes det å sove er så gøy? Det at hun herjer er når jeg legger hun ned i sengen for kvelden. Da snur hun seg å herjer rundt i sengen ofte, istedenfor å legge seg for å sove med en gang. Hun herjer ikke om nettene, men når hun blir lagt og heller vil ha oppmerksomhet enn å sove. Vi har besøk eller er på besøk så og si hver dag, da jeg er i permisjon. Så hvorfor skal hun da drive med "selvstimuelring" om kveldene når hun blir nok stimulert av andre barn/voksne/leker iløpet av dagen? TSAnonymous poster hash: efba2...1ea
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Er bedre, men her førte det til at HELE sengekanten ble hevet ut av senga av lille jenta haha, går jo ikke an å feste den,... hun ødela også den som det gikk an å knyte... i tillegg kunne hun bruke den som "trappetrinn" da den var så stiv at hun begynte å klatre ut av senga..... Anonymous poster hash: 1a795...e55
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Altså ikke til å anbefale, ville ha fjernet den helt om du ikke vil hun skal ødelegge og du må fikse f.eks. jenta mi satt forresten foten sin fast en gang i sprinklene til tross for begge sengekantene, så om man er redd for slikt er det ikke vits å være det, det kan skje uansett... Anonymous poster hash: 1a795...e55
Tellus Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Vi har babydan sin brede, selvstående kant. Og vår datter er også en herjer i senga... Hun ligger riktignok i pose med seler, men greier allikevel å snu seg, sette seg opp og havner med hodet i fotenden. Vi bruker den enda, hun er nå 15 mnd gammel. Vi er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå