AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Trenger hjelp til øyenbrynene mine. Jeg hater de så mye at jeg vurderer å barbere vekk hele dritten. Noen tips til hva jeg skal gjøre?! Er det egentlig noe vits i å dra til en profesjonell? Er redd for at de er så håpløse at de ikke kan gjøre noe som helst! Burde jeg farge de også? Vil ikke bruke noe sminke, sånn øyenbryn ting, for det har jeg prøvd å ser bare enda verre ut. Jeg er på gråten, for de er så stygge!!! Anonymous poster hash: b8fd3...b4d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Dra til en profesjonell Anonymous poster hash: 59b0d...559 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Du har i alle fall fin farge på dem synes jeg(mine er så lyse at det ser ut som jeg ikke har bryn ), men så ser jeg jo heller ikke hvilken hårfarge du har. Tror brynene dine skulle vært formet, mye er oppnådd med det, og du kan enten dra til en profesjonell(sjekk ryktet deres på google før du drar noe sted), eller du kan prøve å gjøre det selv med sånne instruksjonsvideoer fra youtube. Anonymous poster hash: bdabe...86e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Kan du ikke bare gå til en salong og få nappet dem? Anonymous poster hash: 56bf5...6f7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Jeg har brunt hår og brune øyne. Jeg har tenkt en god stund på det. Men finner ingen meninger fra andre ang stedene! Jeg har googlet og googlet, jeg har spurt her på KG to ganger, aldri noe svar. Har funnet en salong som spesialiserer seg på hud og vipper/bryn. Tror det er tryggere, enn frisørsalong. Vet at H2 kan forme bryn, men føler de ikke har noen som spesialiserer seg på det... ts Anonymous poster hash: b8fd3...b4d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Tror dere denne funker? http://www.ebay.com/itm/Women-Ladies-Eyebrow-Trimmer-Comb-Eyelash-Hair-Scissors-Cutter-Remover-Tool-KK-/261879316418?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item3cf9393fc2 Eller vet du om andre sakser som kan brukes for å trimme øyenbrynene? ts Anonymous poster hash: b8fd3...b4d
Ms.Sommerfugl Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Dra til en frisørsalong. Du mener jo selv at det ikke kan bli verre, så hvorfor ikke prøve? Hårene vokser jo ut igjen uansett. Jeg syns for øvrig at øyebrynene dine er veldig fine, da. De er unike. Litt hårete kanskje, men det er jo også fint på sin måte! Du har i det minste tykke øyebryn som er veldig fint, og som mange anser som en trend. Før var det om og gjøre å ha minst mulig bryn, nå er det mest fokus på tykke og fyldige bryn. Gjør det som passer best for deg PRØV! De fleste som former bryn på frisørsalonger har gjort det før. Eventuelt finn et bilde og vis dem sånn ca hvordan du vil ha dem.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 Her er et bilde i naturlig sollys. Jeg er inne, men det er store vinduer like ved. Før så hadde jeg ikke nå problemer med de. Fikk faktisk mange komplimenter, trengte ikke å nappe de i det hele tatt. Men helt utav det blå så forandret de seg! Uten å ha gjort noe som helst med de. ts Anonymous poster hash: b8fd3...b4d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #9 Skrevet 22. juli 2015 Tror du skal være glad for at du har tykke øyenbryn. Ikke noe pent med tynne. Dra og få dem formet og nappet. Blir kjempebra om du ikke tar for mye Anonymous poster hash: b3177...e4d 5
enirt Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 hvis du har mulighet dra til brow rehab i oslo! dem er dyktige og har godt rykte på seg. Du kan jo sjekke ut instaen dems også, der legger dem ut bilder 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Før så hadde jeg som sagt Ok bryn. Forandringen startet samtidig som at håret mitt ble ekstremt tynt, har alltid hatt langt og tykt hår, nå så er det latterlig tynt og nekter å vokse seg lengre. Jeg glatter ikke ut håret, kanskje 2-3 ganger i året og da bruker jeg en varmebeskyttende spray. Jeg bruker ikke hårspray og tar godt vare på håret. Øyenvippene mine har alltid vært ekstremt lange, nå mister jeg 2-3 vipper daglig og de er nå korte. Det var en periode hvor de var helt oppe til øyenbrynene, måtte bruke vippetang for å unngå at de var klint oppi brynene hele tiden. Disse bildene er alt fra 7 år gammelt, til 3 år gammelt. For et år siden så gikk alt rett ned, håret, brynene og vippene. Jeg har tatt vitamintilskudd i et år, ingen forbedring. Hadde D vitaminmangel og folat. ts Anonymous poster hash: b8fd3...b4d
Tss Skrevet 23. juli 2015 #12 Skrevet 23. juli 2015 Jeg ville spandert på meg et salongbesøk Drar du til noen som kan jobben sin, kommer du til å få superfine bryn som passer ditt ansikt, samtidig som du får noen tips og triks.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #13 Skrevet 23. juli 2015 Jeg ville dratt på Brow Rehab som de har i Oslo Anonymous poster hash: b14ef...085 1
Filippa90 Skrevet 23. juli 2015 #14 Skrevet 23. juli 2015 Brow Rehab! Evt Glimt bli ny studio om du er i Trondheim.
Aviendha Skrevet 23. juli 2015 #15 Skrevet 23. juli 2015 Før så hadde jeg som sagt Ok bryn. Forandringen startet samtidig som at håret mitt ble ekstremt tynt, har alltid hatt langt og tykt hår, nå så er det latterlig tynt og nekter å vokse seg lengre. Jeg glatter ikke ut håret, kanskje 2-3 ganger i året og da bruker jeg en varmebeskyttende spray. Jeg bruker ikke hårspray og tar godt vare på håret. Øyenvippene mine har alltid vært ekstremt lange, nå mister jeg 2-3 vipper daglig og de er nå korte. Det var en periode hvor de var helt oppe til øyenbrynene, måtte bruke vippetang for å unngå at de var klint oppi brynene hele tiden. Disse bildene er alt fra 7 år gammelt, til 3 år gammelt. For et år siden så gikk alt rett ned, håret, brynene og vippene. Jeg har tatt vitamintilskudd i et år, ingen forbedring. Hadde D vitaminmangel og folat. ts Anonymous poster hash: b8fd3...b4d Har du vært til lege? Kan jo være et eller annet galt siden det har skjedd plutselig?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #16 Skrevet 23. juli 2015 Brow Rehab! Evt Glimt bli ny studio om du er i Trondheim. ahh takk! Jeg holder til i Trondheim. Fant en annen en, men de vokser bare, au! haha Så skulle se etter en annen, tror jeg skal kontakte de å høre når de har tid ts Anonymous poster hash: b8fd3...b4d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #17 Skrevet 23. juli 2015 Har du vært til lege? Kan jo være et eller annet galt siden det har skjedd plutselig? vet ikke om lavt stoffskifte kan være grunnen? Må ta en blodprøve å sjekke stoffskiftet, har planer om å gjøre det neste gang jeg skal til legen. ts Anonymous poster hash: b8fd3...b4d
Filippa90 Skrevet 23. juli 2015 #18 Skrevet 23. juli 2015 ahh takk! Jeg holder til i Trondheim. Fant en annen en, men de vokser bare, au! haha Så skulle se etter en annen, tror jeg skal kontakte de å høre når de har tid tsAnonymous poster hash: b8fd3...b4d De er veldig flinke 👍
Auri Skrevet 23. juli 2015 #19 Skrevet 23. juli 2015 Voksing av brynene er ikke vondt, jeg foretrekker det fremfor napping, napping blir for langvarig tortur for meg Voks er 1 ritsj, ferdig, og så litt justering med pinsett, mens napping er uendelig plukk, plukk, plukk! Får helt noia jeg Jeg syntes nå brynene dine er fine, men du er heldig som har såpass tykke bryn, da er de lette å forme! Mine er kjempetynne etter tenårene hvor brynene skulle være tynne buer; jeg må tegne de på hver eneste dag. De fleste spa-steder og hudpleiesteder har som regel også brynforming
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #20 Skrevet 23. juli 2015 Voksing av brynene er ikke vondt, jeg foretrekker det fremfor napping, napping blir for langvarig tortur for meg Voks er 1 ritsj, ferdig, og så litt justering med pinsett, mens napping er uendelig plukk, plukk, plukk! Får helt noia jeg Jeg syntes nå brynene dine er fine, men du er heldig som har såpass tykke bryn, da er de lette å forme! Mine er kjempetynne etter tenårene hvor brynene skulle være tynne buer; jeg må tegne de på hver eneste dag. De fleste spa-steder og hudpleiesteder har som regel også brynforming kastet meg aldri på den trenden jeg, takk gud for det Håper at bryn gel er nok til daglig, slik at jeg slipper å farge de inn vær dag. Får se hvordan de blir etter å ha blitt fikset av en profesjonell. ts Anonymous poster hash: b8fd3...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå