peace&love Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Jeg er en ung jente som ønsker å tatovere en liten stjerne rett over venstre kragebein. Hva syns dere om dette? Høres det pent ut? Jeg vil bare generelt ha deres tanker og meninger om dette. Har aldri tatt tatovering før, så er veldig spent på hvordan smertene kommer til å bli. Del gjerne deres erfaringer med dette også.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Det er utrolig harry og oppbrukt. Styr unna! Det er på lik linje med svarte fugler, hodeskaller og tribal tatoveringer Anonymous poster hash: 964ba...1ae 8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Hvor liten? Husk at om den er for liten så kan det fort se ut som en flekk eller noe, spesielt etter noen år Sånn ellers så synes jeg stjerner er veldig pent men kanskje litt oppbrukt. Men, det er jo din tatovering, ikke min Anonymous poster hash: bcdcd...fa9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Stjerne høres litt kjedelig ut, ja. Men en liten tatovering der kunne vært pent Anonymous poster hash: fd070...f44
peace&love Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2015 Stjerne høres litt kjedelig ut, ja. Men en liten tatovering der kunne vært pentAnonymous poster hash: fd070...f44 Har dere noen andre forslag? Det er som sagt min første, og jeg har tenkt lenge på en liten på ankelen også ... En kolibri muligens. Tenkte det var ganske "enkelt" med en liten svart en, fremfor noe større, mer detaljert osv. Det kan jeg heller ta senere
peace&love Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2015 Hvor liten? Husk at om den er for liten så kan det fort se ut som en flekk eller noe, spesielt etter noen år Sånn ellers så synes jeg stjerner er veldig pent men kanskje litt oppbrukt. Men, det er jo din tatovering, ikke min Anonymous poster hash: bcdcd...fa9 Tenkte omtrent på størrelse med tommelfingerneglen min Tusen takk for svar!
peace&love Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2015 Det er utrolig harry og oppbrukt. Styr unna! Det er på lik linje med svarte fugler, hodeskaller og tribal tatoveringer Anonymous poster hash: 964ba...1ae Blir veldig glad for eventuelle forslag til hva som kan være pent! Over kragebeinet eller på ankelen, helst ikke så stor, uten farge. Har også veeeldig lyst på et verdenskart på ankelen, men der er jeg veldig redd for at det ikke skal bli så pent. Utrolig dumt hvis tatovøren gjør en feil ...
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 Det er DU som skal ha tatovering. Da må du selv bestemme hva og hvor. Ingen av oss skal bære denne resten av livet. Du virker veldig ung, husk du må være 18 år. Studioer som gjør det på under 18 år er langt fra seriøse Anonymous poster hash: 61cb6...0e5 2
peace&love Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2015 Det er DU som skal ha tatovering. Da må du selv bestemme hva og hvor. Ingen av oss skal bære denne resten av livet. Du virker veldig ung, husk du må være 18 år. Studioer som gjør det på under 18 år er langt fra seriøseAnonymous poster hash: 61cb6...0e5 Hvis jeg var sikker på hva jeg ville ha ville jeg aldri spurt noen andre. Jeg har langt fra bestemt meg enda, men liker å høre hav andre syns er fint og få ideer. Jeg har ingen planer om å ta tatovering med det første en tatoverinh er noe jeg skal ha for resten av livet, og jeg ønsker å ha bestemt meg i god tid før jeg tar den. Det er også derfor det er så viktig for meg å finne noe jeg er 100% fornøyd med.
Apocalypse Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 Siden det er din første tatovering ville jeg tatt den på et sted som er enklere å skjule. 2
peace&love Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2015 Siden det er din første tatovering ville jeg tatt den på et sted som er enklere å skjule. Hva tenker du om tatoveringer mellom fingrene? Eller på innsiden av foten?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #12 Skrevet 22. juli 2015 Hvis jeg var sikker på hva jeg ville ha ville jeg aldri spurt noen andre. Jeg har langt fra bestemt meg enda, men liker å høre hav andre syns er fint og få ideer. Jeg har ingen planer om å ta tatovering med det første en tatoverinh er noe jeg skal ha for resten av livet, og jeg ønsker å ha bestemt meg i god tid før jeg tar den. Det er også derfor det er så viktig for meg å finne noe jeg er 100% fornøyd med. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 61cb6...0e5
Apocalypse Skrevet 22. juli 2015 #13 Skrevet 22. juli 2015 Hva tenker du om tatoveringer mellom fingrene? Eller på innsiden av foten? Jeg ville ikke tatovert noe på hendene, ikke alle arbeidsgivere setter så stor pris på det. Foten kan være fint 3
Adhara Skrevet 22. juli 2015 #14 Skrevet 22. juli 2015 I mitt hode er det galskap å spørre ANDRE hva DU skal ha. Det er som du vet du som skal bære den resten av livet, og da er det minste man forlanger at du finner det ut selv. Ideer kan du finne på Google og Instagram og diverse grupper på Facebook. 2
peppermyntete Skrevet 22. juli 2015 #15 Skrevet 22. juli 2015 Hva du skal ha må du nesten finne ut av selv, du vil ikke ende opp med en tatovering masse tilfeldige folk på KG synes er fin men som du selv avskyr om noen år.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #16 Skrevet 23. juli 2015 Dette høres kjedelig og fryktelig oppbrukt ut. Vil du ha noe som hundrevis av andre jenter har? Jeg ville ha funnet noe litt mer spesielt og unikt. Styr unna stjerne, infinitytegn, g-nøkkel, note, hjerte etc. Bruk litt tid på å finne noe som passer deg. Hva liker du å gjøre? Hva synes du er vakkert? Du trenger ikke ha en spesiell følelsesmessig tilknytning til det, men jeg råder deg til å velge noe litt utenom det vanlige. Jeg synes idéen om en liten tatovering på et feminint sted høres bra ut. Selv har jeg ikke tatoveringer eller kommer til å ta det, men jeg har sett mange pene, små, svarthvitt-tatoveringer på feminine plasser. Anonymous poster hash: 1bcf0...bb3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #17 Skrevet 23. juli 2015 Nei, sykt oppbrukt, ikke noe kult eller fint med stjerne.Anonymous poster hash: 951dc...243 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #18 Skrevet 23. juli 2015 I mitt hode er det galskap å spørre ANDRE hva DU skal ha. Det er som du vet du som skal bære den resten av livet, og da er det minste man forlanger at du finner det ut selv. Ideer kan du finne på Google og Instagram og diverse grupper på Facebook. Jeg synes det er fint hun ber andre med et litt kritisk blikk om råd. Det er mange angrende sjeler der ute som har tatt en tatovering de ikke vil ha lenger. Anonymous poster hash: 1bcf0...bb3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #19 Skrevet 23. juli 2015 Bare husk at å tatovere ikke er det samme som å tegne på et ark. INGEN seriøse tatovører vil tegne for små tegn på deg, ettersom de vil flyte sammen etter hvert. Anonymous poster hash: 0d508...704
Adhara Skrevet 23. juli 2015 #20 Skrevet 23. juli 2015 Jeg synes det er fint hun ber andre med et litt kritisk blikk om råd. Det er mange angrende sjeler der ute som har tatt en tatovering de ikke vil ha lenger. Anonymous poster hash: 1bcf0...bb3 Så det er bedre å angre på det andre sier hun skal ta enn det hun har bestemt selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå