Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #1 Del Skrevet 9. september 2004 Takk for svar, jeg har puttet alt spisende i bokser for lengst, og jeg ser at noen ganger har de kommet seg inn i glasset allikevel. Disse fluene går ikke på vinduene, de sitter på veggene og flyr ikke vekk når jeg tar de, virker nesten som om de ikke kan se. Ja det kan godt hende jeg har mange smuler under opppvaskmaskinen og kjøleskapet. Ikke lett å vaske der. Grrr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #2 Del Skrevet 9. september 2004 Hjelp nå ha jeg tullet veldig, det over er svar på inlegget "hjelp, fluer" lengre nede på siden. Søren, ka gjør eg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #3 Del Skrevet 9. september 2004 Kopierer det du skrev ovenfor, limer det inn i et nytt svar på rett sted, og ber en moderator om å slette denne tråden. Legg inn et innlegg på Ris/ros/info med lenke til denne tråden så de finner den ignen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå