AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Noen som vet om man kan få kjøpt de lange nesten strikkede sokkene alle brukte på 90-tallet i Norge? Kjært barn hadde mange navn, aerobicsokker, USA/Amerikasokker, schrunch socks, slouch socks med flere. Jeg går fortsatt på rollerblades innimellom, samt rulleskøyter, og bruker da fortsatt disse sokkene. Jeg får bestilt fra ebay og finner dem i butikker i USA om jeg er der. Men frakten på ebay har blitt vesentlig dyrere i det siste og det er blitt vanskelig å få kjøpt ett par til under det avgiftsfrie beløpet med frakt. Før fikk jeg lett seks par under avgiftsgrensen. Finnes disse her hjemme? Jeg bruker også to par samtidig, så det blir dyrt dette her. (Jeg vet det ikke er moteriktig, så spar dere for kommentarene. Men får mange komplementer fra gutta ) Anonymous poster hash: 16410...099
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Leggvarmere? Ville prøvd butikker som selger danseutstyr.Anonymous poster hash: a1fa8...64d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Tja, kanskje det er en mulighet. Anonymous poster hash: 16410...099
Gjest Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Leggvarmere kjøper jeg sikkert en gang i året i butikker som H&M, KappAhl, Lindex osv
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Jeg har jo leggvarmere, bruker det endel på vinteren. Elsker å sitte foran peisen med en kopp kaffe eller toddy i joggedress med leggvarmere dratt utenpå buksa, det er skikkelig kos. Men har aldri prøvd dem til rollerblades. Satser på at de holder seg på plass, det er jo bare å prøve. Men skulle gjerne hatt flere par med sokkene også. Da er det vel bare å bite i det sure eplet og betale ekstra toll. Underlig at fraktkostnadene hos ebay har blitt så utrolig mye dyrere. Frakt som før kostet kanskje en femtilapp koster nå fort 250,- og da må man i tillegg hente på posten. Før kom pakken i postkassa. Anonymous poster hash: 16410...099
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Det der med frakten har jeg ikke opplevd. Sorter på gratis frakt da vel? Dollarkursen har jo steget litt. Men bare noen prosenter.Anonymous poster hash: 51d1b...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå