Gå til innhold

nå er jeg dritt lei terror

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hver morgen synes jeg at jeg leser om en eller annen terroraksjon ett eller anna sted i verden.. i dag var det i jakarta, er det mulig? nå begynner det å komme med jevne mellomrom..jeg blir rett og slett redd for en dag rammer det mine nærmeste ogs¨å, og meg selv! og jeg vil ikke ha det hit!!! vil ha disse grusomme menenskene bort! skyt dem fjern dem! de ødlegger for en hel verden, hvordan skal det gå med verden til slutt? totalt bomba ned av terror? jeg orker ikke mer av det terrorr greiene, jeg vil våkne til en lykkelig avis fylt av gode nyheter;) arg.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
jeg vil våkne til en lykkelig avis fylt av gode nyheter;) arg.....

Det nærmeste du kommer er vel Se og Hør.

Seriøst; det er vel ikke mange som ikke er lei av terror. Eller årsaken til terror.

Dessverre kommer det mer, det er garantert.

Innlegg endret. Hege (admin)

Gjest Anonymous
Skrevet

La oss flytte til Disneyland alle mann. Erkje mange terrorister der. Ærlig talt: det er vel ikke mange som ønsker seg en fredelig og lykkelig verden!

Skrevet
og jeg vil ikke ha det hit!!! vil ha disse grusomme menenskene bort! skyt dem fjern dem! de ødlegger for en hel verden[..]

Tror dette faktisk er litt av motivasjonen til mange terrorister. Litt ironisk.

Skrevet

Det verste var da de gikk løs på den barneskolen i Russland. Det er grusomt! Bittesmå, uskyldige barn og unge ble drept....Det er ikke ofte jeg tar til tårene, men da gråt jeg. Alt dette skremmer en hel verden, men dessverre blir det nok bare mer og mer av det som heter terror....

Skrevet

Kozmic,den fargen på skriften gjør vondt i øynene,til orientering

Skrevet
Kozmic' date='den fargen på skriften gjør vondt i øynene,til orientering[/quote']

nei.

Skrevet

Å si at en er lei av terror blir vel litt dramatisk. Men det blir mye av det. Og det er tragisk at verden er blitt som den er. Skulle inderlig ønske vi slapp å lese og høre om dette hver dag. Verden er blitt fullstendig sprø, og når de setter igang angrep på en barneskole som i Russland så går de over en magisk grense ihvertfall hos meg. Da finnes det ikke sympati for krav lenger.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

:o

Hvordan kan du si at det er dramstisk å si at man er lei av terror???

Er du dum eller?

Skrevet

For en konklusjon stine. Nei jeg er ikke dum er du?

Verden er dessverre ikke så enkel lenger at man kan åpne avisen og lese glade og gode nyheter hver dag. Selv om det er ett ønske man har så er det ikke sånn. Å da si jeg er lei av terror og leve i frykt for at det skal ramme oss og våre nærmeste blir dramatisk, da hemmer det hele livet vårt.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Å gå rundt i frykt hele tiden for at torror skal ramme en selv eller närmeste, ja det er dramatisk.

-Men å si at man er lei av terror er ikke et dramatisk utalende. Eller dramatisk i seg selv

Skrevet

Jeg er ikke bare lei av terrorister. Jeg er lei av alle de menneskene i verden som ser ut til totalt å mangle evne til medmenneskelighet, empati og forståelse for andre som ikke deler deres tenkemåte. Lei av mennesker som er så trangsynte de nekter å tro at andre sannheter enn deres egen kan være rett. Lei av de som mener de kan bestemme hva andres liv er verdt, som kan plage og drepe uten å tvile på at det er det riktige, som ikke klarer å se at det egentlig ville vært så fryktelig enkelt å få en verden med fred og gjensidig forståelse. For det burde være lett, men er det tydeligvis ikke.

Jeg er lei, alle er lei. Og vi skal bli leiere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ledrene av flere frikirker går samlet ut mot CIH igjen, på grunn av talen han holdt i Levened Ord i Bergen.

Hvis Muhammed hadde sagt:"La de små barn komme til meg", hadde det vel vært for å bruke dem til dette:

http://www.ropma.net/videos/childed.pps

Dette er sider ved konflikter mellom sivilisasjoner og isalm som NRK og TV2 ikke vil vise.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ledrene av flere frikirker går samlet ut mot CIH igjen, på grunn av talen han holdt i Levened Ord i Bergen.

Hvis Muhammed hadde sagt:"La de små barn komme til meg", hadde det vel vært for å bruke dem til dette:

http://www.ropma.net/videos/childed.pps

Dette er sider ved konflikter mellom sivilisasjoner og isalm som NRK og TV2 ikke vil vise.

Du er verken flink til å skrive norsk, eller å skille snørr og bart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...