AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Ferie,dårlig vær.Leser mye her inne. Begynner å bli kjedelig med bryllup,stemødre og umulige steunger. Det er bare problemer,og ser ut som folk lever i et helvete. Ser de som svarer har egne tråder om sitt helvete. Står det så dårlig til med oss? Jeg kunne tenkt meg en kategori for eks de over 40. Egen hobby.. nå er den sammen med hus og hjem. Sikkert flere, men hva syns du?Anonymous poster hash: d9ded...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Nei, jeg savner ingen kategorier. Men jeg savner litt flere oppegående brukere. Anonymous poster hash: d54ef...7db 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Vet ikke hva du mener med oppegående brukere,men gjør meg noen tanker på svar som gis. Kan ta eksempler. Det er vel tusenvis av tråder om dagligdagse ting folk sliter med. Som er normalt, og en del av livet. Standardsvar : søk psykolog. Eller psykiater. Skal vi ikke klare noe selv. Vet de eks hvor lang tid det er for å få time? Psykiater. ..det er da ikke bare å ringe dit. Så er det mann,barn og husarbeide. Svar: Det hadde ikke jeg funnet meg i. Dump han. Eller du flytter. Er det bare å flytte? Helse: Du er syk. Forslag om div medisiner og diagnoser. På en dag har en bruker 20 diagnoser. Forbruker: Er sykemeldt pga....Svar: kom deg i jobb, jeg har det verre og er i jobb. Fam: mor er sliten. Noe som er helt normalt. Det hører med i en periode. Er det mødre som ikke er sliten? Svar: skaff deg avlastning, vaskehjelp, mannen er en drittsekker som ikke gjør nok. Hvor mange har mulighet til avlastning og vaskehjelp. En er blitt arbledig og har fått dagpenger, svar: Du får jobb om du vil...du er en snylter. Sånn kan jeg fortsette. Mange av trådene er ren hetsingen av folk. I en debatt om politikk, så er du dum og uvitende om du ikke er enig. Er det debatt?Anonymous poster hash: d9ded...f0e 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Det er vel tusenvis av tråder om dagligdagse ting folk sliter med. Som er normalt, og en del av livet. Standardsvar : søk psykolog. Eller psykiater. Skal vi ikke klare noe selv. Vet de eks hvor lang tid det er for å få time? Psykiater. ..det er da ikke bare å ringe dit.Anonymous poster hash: d9ded...f0e Tja, synes ikke det å be folk gå til psykolog er så dumt. Anonymous poster hash: 712e2...46c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Vet ikke hva du mener med oppegående brukere,men gjør meg noen tanker på svar som gis. Kan ta eksempler. Det er vel tusenvis av tråder om dagligdagse ting folk sliter med. Som er normalt, og en del av livet. Standardsvar : søk psykolog. Eller psykiater. Skal vi ikke klare noe selv. Vet de eks hvor lang tid det er for å få time? Psykiater. ..det er da ikke bare å ringe dit. Så er det mann,barn og husarbeide. Svar: Det hadde ikke jeg funnet meg i. Dump han. Eller du flytter. Er det bare å flytte? Helse: Du er syk. Forslag om div medisiner og diagnoser. På en dag har en bruker 20 diagnoser. Forbruker: Er sykemeldt pga....Svar: kom deg i jobb, jeg har det verre og er i jobb. Fam: mor er sliten. Noe som er helt normalt. Det hører med i en periode. Er det mødre som ikke er sliten? Svar: skaff deg avlastning, vaskehjelp, mannen er en drittsekker som ikke gjør nok. Hvor mange har mulighet til avlastning og vaskehjelp. En er blitt arbledig og har fått dagpenger, svar: Du får jobb om du vil...du er en snylter. Sånn kan jeg fortsette. Mange av trådene er ren hetsingen av folk. I en debatt om politikk, så er du dum og uvitende om du ikke er enig. Er det debatt?Anonymous poster hash: d9ded...f0e Det som er med de eksemplene du kommer med her er at TS ikke vil ha forslag til løsning på problemene sine, men bare trøst og medlidenhet og medhold. Blir det noe debatt og diskusjon ut av det? Anonymous poster hash: d54ef...7db 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Tja, synes ikke det å be folk gå til psykolog er så dumt. Anonymous poster hash: 712e2...46c Poenget var ikke at det ikke var lurt,men hverdagsproblemer vi bør takle. Og hvordan det ville bli om alt skal løses av psykolog. Anonymous poster hash: d9ded...f0e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Det som er med de eksemplene du kommer med her er at TS ikke vil ha forslag til løsning på problemene sine, men bare trøst og medlidenhet og medhold. Blir det noe debatt og diskusjon ut av det?Anonymous poster hash: d54ef...7db Et fantastisk svar fra en "oppegående" bruker. Anonymous poster hash: d9ded...f0e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 Ja. "Jeg er (sett inn det som passer av følgende): En unge med skoleferie/En som kjeder meg/En som kun er ute etter å provosere, vennligst svar på de åpenbare trolletrådene mine som jeg har laget. På forhånd takk." Dette burde vært åpent hele året, men foreslår i det minste å ha det sesongåpent omtrent som juleforumet, rundt skoleferier. Anonymous poster hash: 6c6a8...158 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #9 Skrevet 22. juli 2015 Hadde vært fint med en egen kategori beregnet på alle "ste-relasjoner" og problemene det medfører.Anonymous poster hash: 5e792...f41
Pawn Hearts Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 (endret) Nei. Er det for mange kategorier, vll folk poste feil, og trådene vil bli flyttet på hele tiden. En kategori for folk over 40 vil skape et kunstig og uheldig aldersskille. Et eget underforum for trolling vil aldri bli brukt siden ingen gidder å trolle hvis de ikke håper å lure noen. Dessuten kan litt gjennomført trolling være god underholdning, forutsatt at man ikke er helt sikker på at det er tull (jfr. tråden om stor leilighet i Oslo sentrum til maks 2 millioner). Jeg ser heller ingen problemer med at hus, hage og hobby er slått sammen. Endret 22. juli 2015 av Pawn Hearts
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Nei. Er det for mange kategorier, vll folk poste feil, og trådene vil bli flyttet på hele tiden. En kategori for folk over 40 vil skape et kunstig og uheldig aldersskille. Et eget underforum for trolling vil aldri bli brukt siden ingen gidder å trolle hvis de ikke håper å lure noen. Dessuten kan litt gjennomført trolling være god underholdning, forutsatt at man ikke er helt sikker på at det er tull (jfr. tråden om stor leilighet i Oslo sentrum til maks 2 millioner). Jeg ser heller ingen problemer med at hus, hage og hobby er slått sammen. Skille pga et forum for de over 40? Nå går man på samliv. Her får du svar på en på 16 eks. Jeg syns det er mye å gå gjennom på hus og hobby om man kun er ute etter hobby. Ser det er ulike aldre.i går var det en på 70 som skrev. Hvorfor ikke en for besteforeldre? Ja, så absolutt. Egen tråd for steforeldre. De pepre jo ned hele kategorien.Anonymous poster hash: d9ded...f0e
skreppamedleppa Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 (endret) Jeg savner ikke noe kategorier sånn sett, men jeg kan savne slik det var før når katogoriene var litt mer delt som f.eks "kosthold, trening og sport", før var det en egen kategori om sport. Savner den litt da jeg gir fullstendig bang i hvor mange kalorier det er i vann eller hvor mange cm det er "normalt" å være rundt nakken eller ankelen. Slik det underforumet er nå så er det disse trådene som er regjerende og oppretter en tråd om sport, om aktiviteter der målet ikke er å slanke seg så blir disse slukt av kaloriene og maset om de. Samme på snikksnakk før da snikksnakk og ordleker var delt følte jeg det var mer oversiktlig der inne. Ellers savner jeg kanskje en kategori for barnfrie, det er forsåvidt ikke nødvendig for min del men da bør folk (les foreldre) klare å klappe igjen når en poster disse trådene på barn og familie der mod har sagt de hører hjemme, men det klarer vanligvis ikke folk og da blir det ofte krangling mellom foreldre og barnfrie, "hvorfor kommer dere inn her og snakker om barn som dere ikke vil ha på barne og familie forumet, dra dere ut herfra dette er et privat forum, eid av foreldre only" Endret 18. august 2015 av skreppamedleppa
Gjest Seajewel Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Jeg syns forumet burde ha hatt en egen "hobby"-kategori, da hobby har lite med hus og hjem å gjøre. (hvis du ikke har interiør som hobby, da) Samme som kultur, litteratur og musikk. Delt opp i egen musikk- og egen litteratur-kategori. Sånn som det er nå, ser det rotete ut for meg iallefall. Når TV & film har egen kategori, burde musikk ha en egen, litteratur ha en egen likeså.
FrittgåendeBurugle Skrevet 18. august 2015 #15 Skrevet 18. august 2015 Jeg savner er eget underforum for konspirasjonsteorier. Slik det er nå havner trådene stort sett i aktuelt og politikk. 1
Minya Skrevet 18. august 2015 #16 Skrevet 18. august 2015 Jeg syns forumet burde ha hatt en egen "hobby"-kategori, da hobby har lite med hus og hjem å gjøre. (hvis du ikke har interiør som hobby, da) Hobby VAR en egen kategori inntil for omtrent et års tid siden, da KGmoderatorne bestemte seg for å slå det sammen med Hus og Hage fordi det var så lite trafikk på Hobby-forumet. *go figure*
Gjest Seajewel Skrevet 18. august 2015 #17 Skrevet 18. august 2015 Hobby VAR en egen kategori inntil for omtrent et års tid siden, da KGmoderatorne bestemte seg for å slå det sammen med Hus og Hage fordi det var så lite trafikk på Hobby-forumet. *go figure* Ja, vet. Syns likevel det burde vært en egen kategori. Nå har det jo blitt en del tråder om f eks fargelegging, og istedenfor at folk fikk diskutere hobbyene sine her, ble det henvist til "Trådsnella"-forumet... Syns derfor det burde vært en egen kategori.
Gjest Jacklost Skrevet 18. august 2015 #18 Skrevet 18. august 2015 Jeg syns forumet burde ha hatt en egen "hobby"-kategori, da hobby har lite med hus og hjem å gjøre. (hvis du ikke har interiør som hobby, da) Samme som kultur, litteratur og musikk. Delt opp i egen musikk- og egen litteratur-kategori. Sånn som det er nå, ser det rotete ut for meg iallefall. Når TV & film har egen kategori, burde musikk ha en egen, litteratur ha en egen likeså. Musikk kan være sammen med tv og film Tv, Film og Musikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå