AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Når det kommer til dating? Anonymous poster hash: 9b050...0a1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Hvis du er overvektig er det en god start ja. Man må fortsatt ha en god personlighet for å holde på en mann, da ingen attraktiv mann vil ha et forhold med en dum/kjedelig/selvopptatt/slem/umoralsk kvinne selv om hun er pen. Men er man tydelig overvektig er det det åpenbare stedet å starte. Anonymous poster hash: cd1aa...99e 5
mijaa Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Jeg vet ærlig talt ikke, jeg. Jeg er tjukk, men har allikevel en fin og hyggelig kjæreste Jeg gikk riktignok ned 20kg før jeg møtte han, så jeg vil si at det kanskje kommer an på grad av overvekt? Og preferansene til den du møter da, såklart, min er veldig glad i litt større damer og kunne ikke brydd seg mindre om hva jeg veier 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Mann eller kvinne. Er man slank så er det mer fisk i havet.
WubWub Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Nei tror ikke det. Har hørt av dater tidligere jeg bør gå opp i vekt, og det jobber jeg med. Med dette tatt i betraktning så er det ikke alltid løsningen å gå ned i vekt.
sol87 Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Jeg tror nok faktisk at vekt kan bety noe, ja. Og det er jo faktisk en av de tingene man kan gjøre noe med, noe som er er positivt. Jeg jobber med saken nå. Men jeg tror det er viktig å gjøre det for sin egen del, ikke for en framtidig partner. Jeg gjør det for å orke å møte mitt eget speilbilde... 2
infectedsopp Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Tror ofte det er sånn med vekt ja.. MEN så er det menn der ute som liker forskjellige kvinner i alle fasonger, ikke sant? 1
Pinkee Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 Har vel mest med hvordan man føler seg selv. Er man misfornøyd med seg selv som overvektig, så fremstår man ikke som en positiv person for evnt partnere. Men, er man glad i seg selv, slik man er, så fremstår man som noe positivt uansett. Men, som overvektig, tiltrekker man seg ikke folk med "skinny" som preferanse, uansett hvor positivt man utstråler. Slanking kun for å skaffe seg partner tror jeg dog har lite for seg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #9 Skrevet 22. juli 2015 Det er en fordel å være slank, men man er jo ikke garantert en kjæreste for det. Det kommer litt an på hvor kresen man er. Anonymous poster hash: af8fa...799
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 Det er en fordel å være slank, men man er jo ikke garantert en kjæreste for det. Det kommer litt an på hvor kresen man er. Anonymous poster hash: af8fa...799 Vil bare ha en snill mann så er ikke så kresen egentlig. Anonymous poster hash: 9b050...0a1
Okapi Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Jeg tviler egentlig på om vekttap hadde hjulpet noe særlig for min del. Skjønt, kanskje jeg har oversett skinn og bein-nisjen litt for lenge? :O
pompdelux Skrevet 22. juli 2015 #12 Skrevet 22. juli 2015 Gått ned 20 kg, lettere få dater på nett nå og sannsynligvis treffe en potensiell partner ellers men blitt mer kresen selv og..
peppermyntete Skrevet 22. juli 2015 #13 Skrevet 22. juli 2015 Jeg fikk meg kjæreste uten å se ut som en Barbie. Kommer litt an på hva slags folk man dater tenker nå jeg
Erazor Skrevet 22. juli 2015 #14 Skrevet 22. juli 2015 For noen er det en bedre løsning å jobbe med selvfølelse og selvtillit, og bli komfortabel og fornøyd med seg selv. Slike holdninger vil som oftest skinne gjennom og telle positivt i en datingsituasjon.
Ramona Skrevet 22. juli 2015 #15 Skrevet 22. juli 2015 Kommer an på hvor overvektig man er fra før av, 8kg ekstra eller 18. Stor forskjell. Noen bryr seg ikke om 8 og ekstra, mens for andre er det en deal breaker. Mens de fleste synes 18kg er for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå