AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Hei. Jeg er allerede på ferie og skal være til den 07.8.15. Det som er problemet at det syyyykkkttt varmt. I dag er det +42 ute og det er sinnssykt varmt. Jeg kan reeboke turen koster 60 euro. Hvis jeg velger annen dato, må jeg betale retur billetten siden jeg har betalt fra før turen? Jeg gjentar spørsmålet ( må jeg betale retur flybilletten når jeg reeboker..? Siden jeg har betalt fra før) TakkAnonymous poster hash: 4eb52...bb4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Ingen?? Anonymous poster hash: 4eb52...bb4
Neutral90 Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Det spørs! Noen billige billetter (hos f.eks Ryanair, Norwegian osv) kan ikke endres, da må du betale ny. Da får du tilbake skattene ved kansellering. Hos andre får du endret mot et gebyr + prismellomlegg hvis det er annen pris enn hva du har betalt. Du må kontakte reiseselskapet.
Kjetil E Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Hvis du skal ha samme retur og du reiser med et typisk lavpris selskap ala Ryansir og Norwegian trenger du ikke kjøpe ny retur siden de kun selger enveis biletter. Reiser du med SAS eller lignende kommer det an på biletten.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Det spørs! Noen billige billetter (hos f.eks Ryanair, Norwegian osv) kan ikke endres, da må du betale ny. Da får du tilbake skattene ved kansellering. Man kan jo stort sett endre billetten hos Norwegian. Men ofte er det billigere å bestille ny, og kreve tilbake skatter og avgifter på den forrige. Anonymous poster hash: ba665...6d1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Det er austrian Airlines.Det var ikke billige billetter, det var den "ikke" billige kategori for reisen. T.o.m står det også når jeg bestilte at jeg kan betale 60 euro for reeboking. TSAnonymous poster hash: 4eb52...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå