Vackra Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Jeg har bare stripet håret mitt hos frisør en gang tidligere, da betalte jeg 2200kr for foliestriper + klipp. Jeg vil gjerne begynne med dette oftere fordi det er det eneste som får håret mitt til å se ok ut. Ser litt på priser på frisører, hvor de skriver f. eks 750kr for klipp dame. Og lenger ned "2000kr for striper langt hår" og "200kr vask og styling". Betyr det at det vil koste 2950kr for en runde hos frisøren? Er det virkelig sååå dyrt, er det bare jeg som syntes det litt i overkant urimelig dyrt? Jeg er student, og har ikke råd til å betale 6000kr i året for frisør en gang i halvåret... Noen som har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg betaler 1600 for helstriping og det gjør en jo ikke så ofte. Vil anta ettervekst vil koste rundt 1200? Jeg lever med litt ettervekst, og går til frisøren hver 4-5 måned. For å få det billig bør du velge en farge som ikke er veldig ulik din, slik at etterveksten ikke ser helt grell ut. Jeg klipper meg selv, eller går et billig sted. Styling hos frisør er uaktuelt. Alt som koster ekstra sier jeg nei til. Med mindre jeg fortjener lit ekstra luksus. Anonymous poster hash: 1d7e5...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå