AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Leier leilighet. Den er gammel og alt er egentlig slitt og det er ikke noe problem men jeg har en lekkasje inne i veggen mellom badet og kjøkkenet. Har ikke sett noe vann men nede ved gulvet har plankene blitt litt stygge og malingen flasser. Egentlig har det vært sånn i et år men jeg trodde det bare var at leiligheten var gammel! Er i kjelleren til de jeg leier hos. Dekker forsikringen det når jeg burde sett det før? Og en venn av meg demonstrerte at veggen var morken ved å lage et hull nede ved gulvet. Jeg er så redd! Noen som veit noe om sånt? De er på ferie så jeg venter til mandag med å fortelle det. Redd jeg må dekke det og blir kastet ut.Anonymous poster hash: 3b1c5...1d0
Liberalisten Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 (endret) Kjempeflott at du leier, huseier må ta alle kostnader. Kjipt at du ikke sa i fra før som kanskje kunne spart huseier for noen penger. Edit: Kan vel legge til at forsikring utrolig sjeldent dekker vannlekkasjer. Her må nok alt ut av egen lomme, men det høres ut som om det var på tide med en renovering uansett. Endret 22. juli 2015 av Liberalisten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå