Gå til innhold

22. juli burde man egentlig reise vekk, koble fra internett osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir direkte uvel av alle nautene som skal markere 22. juli på Facebook, og jeg kan tenke meg at det kommer til å være et endeløst mas både på TV, i avisene osv i dag, utover hele dagen. Heldigvis ser jeg ikke på TV, men jeg bruker dessverre Facebook. Tenker på ting som eksemplene nedenfor, som bare er et lite utdrag. Vet ikke om folk tror at de får "poeng" for dette, eller hva som driver dem. Hvis man har behov for å snakke om dette, snakk med familie, venner, kolleger. Disse som maser om dette er vel de samme som dro til Oslo for å legge ned blomster ved Stortorvet/Domkirken og kanskje andre steder også, og som naturligvis skulle ta bilder av hvor flinke de hadde vært slik at de kunne vise dette på Facebook.

11a4e49ca3505136513bc2ab3f84b6f9.png3f3ac544a678a7144e1ec509bcfc3c9d.png2397999ba358287ab2c8ea591ef062d1.png

Anonymous poster hash: 2cdba...f73
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om én mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise sammen

22 Juli var ille men jeg får brekninger av det sitatet.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er enig i at det vlir teit når folk som IKKE er berørt nevner dette. Jeg bodde selv på den tiden et steinkast unna, men jeg skriver ikke "tenk om jeg hadde gått ut den dagen og forbi kvartalet,jeg kunne ha blitt BOMBET!!" fordi jeg gikk ikke ut og ble ikke rammet så da er det ingen vits med noe "hva hvis".

De som ble berørt derimot er en annen sak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et par som var cm fra å bli myrdet på Utøya, og har sett det verste av det verste. Disse har reist vekk og holdt seg så opptatt som mulig den 22. Juli, fordi man rett og slett må få avstand for å kunne komme seg videre. En stor markering blir for slitsomt og belastende. Jeg skjønner dem godt.

Anonymous poster hash: c77f6...6b3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste en blogg før, ei som skrev/skriver innlegg om hvor mye abb har ødelagt, hun var nemlig i Oslo og hun fikk varig tinitus (?) eller noe slikt. Er det mulig å bli så selvsentrert!!

Men denne jenta er kjent for å være sinnsykt nassisirstisk og selvopptatt så kan jo ikke forvente annet der.

Anonymous poster hash: b0864...2c4

AnonymBruker
Skrevet

22 Juli var ille men jeg får brekninger av det sitatet.

Akkurat samme her. Det har selvsagt ikke en dritt med synet på handlingen å gjøre, det bør det være unødvendig å nevne, men det sitatet gir meg diabetes. Det er noe innholdsløst, sukkersøtt pjatt jeg har skikkelig i vrangstrupen. Nå sier jeg selvsagt ingenting om noen bruker det sitatet i en eller annen sammenheng, det påvirker jo ikke meg direkte, så folk får si det om de ønsker. Men jeg brekker meg litt innvendig.

Anonymous poster hash: 20c29...312

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat samme her. Det har selvsagt ikke en dritt med synet på handlingen å gjøre, det bør det være unødvendig å nevne, men det sitatet gir meg diabetes. Det er noe innholdsløst, sukkersøtt pjatt jeg har skikkelig i vrangstrupen. Nå sier jeg selvsagt ingenting om noen bruker det sitatet i en eller annen sammenheng, det påvirker jo ikke meg direkte, så folk får si det om de ønsker. Men jeg brekker meg litt innvendig.

Anonymous poster hash: 20c29...312

helt enig. Ikke gir sitatet noe mening heller, det korrelerer jo overhodet ikke.

Anonymous poster hash: a6e7f...222

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste en blogg før, ei som skrev/skriver innlegg om hvor mye abb har ødelagt, hun var nemlig i Oslo og hun fikk varig tinitus (?) eller noe slikt. Er det mulig å bli så selvsentrert!!

Men denne jenta er kjent for å være sinnsykt nassisirstisk og selvopptatt så kan jo ikke forvente annet der.

Anonymous poster hash: b0864...2c4

hvem da?

Anonymous poster hash: 5a989...4af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...