AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Hei Jeg har begynt å trene hver dag til videoene til xhit daily, som er for armer. Trener tre forskjellige programmer med hun her. Vil det ha noen effekt etter hvert?https://m.youtube.com/watch?v=cF0niVnmMY0Anonymous poster hash: ef358...de5
Supraspinatus Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Så lenge du har en progresjon i øvelsene (øke i vekt, repetisjoner eller vanskelighetsgrad) så vil du bli sterkere og få større muskler. I armene. Kan jeg spørre deg hvorfor du er spesifikt opptatt av å trene armene?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Så lenge du har en progresjon i øvelsene (øke i vekt, repetisjoner eller vanskelighetsgrad) så vil du bli sterkere og få større muskler. I armene. Kan jeg spørre deg hvorfor du er spesifikt opptatt av å trene armene? Har startet med 2 kilo vekt på hver arm, skal øke til 4 kilo etterhvert. Hvorfor jeg vil trene armene? Fordi jeg har dinglehud nederst, og fordi armene mine vil kle å få litt muskler. Anonymous poster hash: ef358...de5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Ingen innspill, folkens?Anonymous poster hash: ef358...de5
Supraspinatus Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Har startet med 2 kilo vekt på hver arm, skal øke til 4 kilo etterhvert. Hvorfor jeg vil trene armene? Fordi jeg har dinglehud nederst, og fordi armene mine vil kle å få litt muskler. Anonymous poster hash: ef358...de5 Dinglehuden, og eventuelt fett inni der, vil ikke trening av armene gjøre noe særlig med. Større muskler vil nok strekke huden din etterhvert, men det er ikke slik at store armmuskler er skapt på et par uker. Det tar lang tid. Om du vil bli kvitt fettet må du også være litt streng på kostholdet! Det er langt viktigere enn trening. Men trening er også viktig. Ikke bare for armene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå