AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Jeg trenger en ny mobiltelefon. Den jeg har nå er en gammel Experia med knust glass, som jeg bare bruker til å ringe og sende meldinger mer. Jeg tror jeg har lyst på iPhone nå, blir så fristet av alle disse appene osv (ja, jeg er helt grønn på området). Det som er viktig er: godt kamera, lett å bruke, musikk/lydbok kan brukes. Har dere anbefalinger til dame på 40+...... Anonymous poster hash: b0e2f...b02
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Iphone - jeg har også hatt andre telefoner frem til få mnd siden, og valget ble en Iphone denne gang, for første gang, og jeg har aldri vært mer fornøyd med en mobiltelefon. Alt bare virker, alt er bare så enkelt og greit. Gode bilder, masse apper, jeg kommer til å ha Iphone neste gang også Vel og merke ikke de nyeste, de er for store synes jeg Hilsen kvinne på 40+ Anonymous poster hash: 33f18...96b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Iphone - jeg har også hatt andre telefoner frem til få mnd siden, og valget ble en Iphone denne gang, for første gang, og jeg har aldri vært mer fornøyd med en mobiltelefon. Alt bare virker, alt er bare så enkelt og greit. Gode bilder, masse apper, jeg kommer til å ha Iphone neste gang også Vel og merke ikke de nyeste, de er for store synes jeg Hilsen kvinne på 40+ Anonymous poster hash: 33f18...96b Takk for svar. Var noe sånt jeg tenkte meg ja. Men hva slags iPhone har du? Er jo så mange varianter. Enig i at noen mobiler blir for store, og det vil ikke jeg ha heller. Anonymous poster hash: b0e2f...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå