Gjest Arg Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Min mann og jeg var på handletur da vi møtte en dame som er en bekjent av familien min. Jeg har ikke sett henne siden jeg var liten. Vi stod og pratet og jeg presenterte mannen min og fortalte at vi nettopp har giftet oss. Hun gratulerte og vi fortsatt og prate. Plutselig spør hun: Er du gravid? Jeg var ikke forberedt på spørsmålet, så jeg svarte litt: ææhh, nei ikke ennå, tror jeg. Så svarer hun: Åååhh, så du bare ser sånn ut da. :o Jeg er ikke noen sylfide, men jeg er heller ikke tykk. Har noen kilo for mye, men ser IKKE gravid ut! Vi prøver å bli gravid, men dersom jeg er det er det for tidlig til at det kan vises. Jeg raste da jeg kom ut i bilen synes hun var frekk, mens min mann trodde at hun hadde ment at når man er nygift, så er dette gjerne noe man spør om. Jeg sa at da burde hun sagt at hun spurte siden vi er nygift. Hva mener dere?
Gjest Madam Felle Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Sånt sier man bare ikke :evil: Hadde blitt rasende selv, om noen ahdde spurt meg om noe slikt. Og deretter si "Åååhh, så du bare ser sånn ut da" Så ja, du har full rett til å bli rasende.
Bitte Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Hun syntes sikkert du så "større " ut nå enn sist hun så deg...var nok ment uskyldig,men skjønner hva su følte. Jeg hadde også blitt sint. Jeg har sett liknende ting skje ,foran øynene mine,og syntes det var fryktelig flaut og fælt for den som spurte! Hun dreit seg jo skikkelig ut!
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Ro deg ned... Slikt skjer så altfor lett, hun mente sikkert bare å spørre "blir det barn snart, da?".
~Viva~ Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 hun mente sikkert bare å spørre "blir det barn snart, da?". Joa, det der kunne kanskje vært et holdbart argument om hun ikke hadde lagt til det siste.
Gjest Meg Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Trøst deg med at hun antakelighis har det helt for j..... nå. Ville nok hatt det ugjort om hun kunne
Gjest Norvegia Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 Har vært borti akkurat det samme, jeg har ikke tatt særlig av meg siden fødselen kan du si. Ekkelt når folk kommer og klapper deg på magen, en gammel kjenning gjorde det - mens jeg sto i en bar og pilsa! Og JEG ble flau, mens HAN var den som hadde all grunn til å være det. Når jeg møter folk jeg sjelden ser, så legger jeg jo merke til at blikket deres hele tiden går ned til magen min, men de fleste lar det bli med det. Unntatt ei, som var svært gravid selv og glad i stemmen utbrøt "og du skal også ha en til ser jeg!". "Nei" sa jeg, "ta en Norvegia du". Vel, ho ble like flau (eller mer) enn meg, tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #8 Skrevet 9. september 2004 Mange foklaringer her, men det kan jo være så enkelt at du har såpass mange kilo for mye at det faktisk KAN se ut som at du er gravid..!
Gjest Rio Skrevet 9. september 2004 #9 Skrevet 9. september 2004 Jeg og mamma traff ei som alltid har vært litt kraftig. Jeg syns hun hadde en alvorlig stor kul på magen, men tenkte ikke mer over det. Mamma sa heller ingenting. Etterhvert begynte dama å le og lurte på om ikke vi så at ho var gravid, ho hadde stått å tatt seg på magen hele tida også, for liksom å hinte. Hehe, det var vel kanskje en motsatt problemstilling. 'Vi tror du er så kraftig til vanlig så vi sier ingenting', istedenfor 'Du er så kraftig, du er gravid sant?'
Gjest Arg Skrevet 9. september 2004 #10 Skrevet 9. september 2004 Mange foklaringer her' date=' men det kan jo være så enkelt at du har såpass mange kilo for mye at det faktisk KAN se ut som at du er gravid..![/quote'] Hvis du hadde lest innlegget jeg skrev, hadde du sett at jeg ikke har det. Noen kilo for mye ja, men ikke veldig mange. Kanskje 5.
Ronja Skrevet 10. september 2004 #11 Skrevet 10. september 2004 :o Det er nok vanlig å spørre om sånt ja, hadde hun bare ikke lagt til det siste... Skjønner ikke selv at folk tør å spørre, har hørt massevis av historier om folk som har tabba seg ut på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå