AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Fortell om noe forferdelig du har gjort og gjerne hvordan du følte deg etterpå. Anonymous poster hash: 8e41e...2f8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Kanskje da jeg var utro mot samboeren min, og hvor såret han ble. Føltes forferdelig i ettertid. Hadde egentlig ikke tenkt å si noe, men han skjønte det. Anonymous poster hash: 89fe3...15c
Gjest Belle âme Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 da eg ødela ryggen til ei venninne av meg. Dro vekk stolen idét ho skulle sette seg. Det var ikkje med vilje, og eg såg ikkje at ho var der. Vi er veldig gode venninner i dag da, og ryggen verker ikkje så ille lengre
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Sendte husdyrene til avlivingAnonymous poster hash: bfa3b...7cc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Var utro mot mannen jeg elsket fordi en annen klarte å sjarmere meg og jeg lot meg lure. Denne "sjarmøren" viste seg å være en psykopat som nesten ødela livet mitt gjennom to år og jeg sliter enda etter hans terrorisering, men jeg fortjente det. Det er nå 10 år siden og jeg savner denne mannen jeg var utro mot enda. Elsker han enda, jeg vil alltid gjøre det. Jeg vil aldri klare å føle kjærlighet igjen. Aldri! Jeg hadde sjansen å få han tilbake flere ganger, for han ville ha meg, men jeg turte ikke, for psykopaten truet meg også etter det ble slutt. Jeg har kjærlighetssorg enda, denne mannen var min soulmate, min store kjærlighet og min beste venn. Jeg fortjener å være ulykkelig livet ut for det jeg gjorde. Hvis du leser dette H, så vet du hvem jeg er. Jeg elsker deg for evig og alltid! Anonymous poster hash: 1b296...a44 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 dyttet en fyr ned en trapp, han fikk varig hodeskade av det. Og er i dag ganske så tilbakestående. Men til mitt forsvar så voldtok han meg. Prøvde å dytte han av meg, han glapp armene mine og jeg var sterkere enn jeg trodde. så var i selvforsvar og ikke av ren ondskap. Hadde det vært noen andre så hadde jeg angret. Men det at han nå er hjerneskadet gjør at han nå ikke kan skade andre. Jeg var ikke den første, og hadde vell ikke vært den siste heller. Anonymous poster hash: d642d...2f7 14
spektralkatt Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 La døde mus i senga til broren min og lot katten ta skylda. (han hadde fobi mot bakterier) Frydet meg etterpå.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #9 Skrevet 23. juli 2015 Jeg hadde sex med faren til eksen min, etter det ble slutt da. Har ikke hatt noe dårlig samvittighet eller noe. Anonymous poster hash: 8e41e...2f8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #10 Skrevet 23. juli 2015 Slutt å svar han og bare overse han Verste må ha vært da jeg var 17 og stup forelsket i en på 19. Jeg var helt oppslukt i han. Han ble etter noen måneder usikker på om han ville fortsette. Han hadde begynt å få følelser for eksen igjen. Vel, panikken tok overhånd og jeg sa jeg var gravid! Jeg var livredd for å miste han Han sa han ville støtte meg uansett hva jeg gjorde. Han ville vi skulle prøve å holde sammen pga ungen. Så fikk jeg panikk igjen. Jeg var jo ikke gravid! Jeg ville ha sex med han hele tiden for å bli gravid, men ble det ikke. Jeg måtte komme på noe fort, jeg sa jeg hadde en spontanabort. Kun bestevenninna mi vet hele sannheten. Jeg vet det var idiotisk, men jeg var helt desperat! Nå er jeg 22 og kunne aldri gjort det i dag. Anonymous poster hash: 1fbfd...b93
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #11 Skrevet 23. juli 2015 La døde mus i senga til broren min og lot katten ta skylda. (han hadde fobi mot bakterier) Frydet meg etterpå. Haha. Som en som hadde den samme fobien som broren din, så synes dette faktisk var hysterisk morsomt. Nå. Hadde sikkert ikke syntes det da. Anonymous poster hash: de20f...52a
Gjest Daenerys Skrevet 23. juli 2015 #12 Skrevet 23. juli 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #14 Skrevet 30. juli 2015 Lå med kona til broren min Lå med søstra til dama. Anonymous poster hash: 3948b...1d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå