Shagya Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Jeg er nysgjerrig. Lurer rett og slett på om det finnes vannfast foundation/farget dagkrem, slik som det finnes vannfast mascara ?
Gjest Xavia Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Hmmm...vannfast foundation? Nei, det har i alle fall ikke jeg hørt om. Noen sitter jo bedre enn andre da. Er du sikker på at du trenger en som er vannfast??
Shagya Skrevet 9. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2004 Trenger og trenger, det var egentlig bare et spørsmål om det finnes eller ikke
Gjest Xavia Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 På et parfymeri kan de sikkert gi deg svar. Det finnes vel sikkert noe som er tilnærmet vannfast... Men selv har jeg aldri hørt om det.
Alterna Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Dermalogica har farget dagkrem som også inneholder solfaktor.
Gjest Xavia Skrevet 10. september 2004 #6 Skrevet 10. september 2004 Dermalogica har farget dagkrem som også inneholder solfaktor. Men er den vannfast? De fleste merker fører farget dagkrem.
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. september 2004 #7 Skrevet 10. september 2004 Litt på siden av tråden din, men jeg kom på en ting - litt morsomt! Jeg kjøpte nemlig en gang en foundation på Body Shop som var veldig fin på. Helt til det begynte å regne. Da rant den i striper nedover ansiktet og det var dritstygt!! Tok litt tid før jeg så det selv - må jo ha sett fryktelig komisk ut... :oops: Så noen er i hvertfall MINDRE vannfaste enn andre! Jeg bruker en pudderfoundation, og den må jeg bruke såpe og rensevann for å få vekk. Så på en måte er den jo vannfast - i og med at den ikke lar seg fjerne bare med vann.
Uma Skrevet 10. september 2004 #8 Skrevet 10. september 2004 Få en prøve på Clinique Perfectly Real makeup i ett perfymeri...Jeg har ikke prøvd den,men mange her og andre jeg kjenner er fornøyd(vet ikke om det er sepesielt fordi den er vannfast..)..Ja,den lover iallfall å være fuktighetsavstøtende. Selv syns jeg Clinique holder det de lover,men..Du kan jo prøve!
Lee Skrevet 11. september 2004 #9 Skrevet 11. september 2004 Jeg kjøpte nemlig en gang en foundation på Body Shop som var veldig fin på. Helt til det begynte å regne. Da rant den i striper nedover ansiktet og det var dritstygt!! Usj! Det der høres ut som århundrets dårligste foundation!! Det der skal jo ikke skje, selv om det regner. Og jeg har per dags dato aldri hørt eller sett noe lignende. Høres ut som klovne sminke du beskriver her!!
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #10 Skrevet 11. september 2004 Bare Escentuals pudderfoundation er tilnærmet vannfast.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2004 #11 Skrevet 11. september 2004 De aller fleste foundation tåler jo vann.. Tror ikke det er mulig å lage noe vannfast uten at det tetter porer.
Gjest Ethereal Skrevet 13. september 2004 #12 Skrevet 13. september 2004 Enig i at Bare Escentuals er nesten vannfast. Det oppdaget jeg ved et uhell da jeg klønet og fikk en solid stripe av det løse solpudderet pent fordelt over kinnet. Jeg måtte til med sminkefjerner for å få den bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå