AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Må seriøst slutte med snus for nå klarer jeg ikke å få ereksjon lenger.. Noe av problemet er sikkert psykisk, men har både Snusa og røyka i over 15 år. Er 30 år nå.. Har prøvd å slutte flere ganger men det er bein hardt.. Noen som vet om det er bedre med røyk sånn erekjsonsmessig? For da begynner jeg å røyke i stedeAnonymous poster hash: 79c7e...608
Gjest snoopy_93 Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 "Røyker du, har du større sjanse for å få problemer med ereksjonen. Røyking tetter blodårene og gjør blant annet blodtilstrømningen til penis dårligere. I tillegg går røyking utover sædkvaliteten din - så hvorfor ikke slutte?" Hentet fra -denne- siden.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Takk snoopy:) stemmer at røyk tetter blodtilførselen, men det er enda mere nikotin i snus etter som jeg har forstått.. Lurte igrunn på om noen har merket forsjell på potensen om di kun røyka eller kun brukte snus. TSAnonymous poster hash: 79c7e...608
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Slutt å snuse, ikke begynn å røyke. Det er vanskelig, men veldig langt ifra umulig. Nikotinavhengighet er for det meste psykisk, og abstinensene er ikke så voldsomme. Forbered deg selv mentalt før du begynner, og det vil gå helt fint. Angående ereksjonsproblemene; ta en tur til legen, h*n kan sikkert hjelpe deg med snusslutt også. Du vinner ingenting ved å bytte ut snusen med røyk. Sannsynligvis vil det ikke fungere heller, og så gjør du begge deler.Anonymous poster hash: 21d1c...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå